Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00405504/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie sprawozdań finansowych Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2023 i 2024 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie sprawozdań finansowych Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2023 i 2024 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77069fa1-5602-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00205899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039766/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.75 Badanie sprawozdań finansowych Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2023 i 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.119.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie sprawozdań finansowych Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2023 i 2024 rok. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) badanie sprawozdania finansowego za 2023 i 2024 rok,
b) obecność w trakcie inwentaryzacji majątku,
c) sporządzenie pisemnego sprawozdania z badania za rok 2023
i 2024 w sposób jasny i jednoznaczny oraz zgodnie
z art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewi-dentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1015),
d) doradztwo w zakresie organizacji rachunkowości oraz gotowość udzielania konsultacji i wyjaśnień w zakresie zamknięcia roku obrotowego oraz sprawozdawczości finansowej, w trakcie bada-nia sprawozdania finansowego,
e) w razie konieczności udział biegłego w posiedzeniu Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego zatwierdzającym spra-wozdanie finansowe za 2023 i 2024 rok (celem złożenia stosownych wyjaśnień i informacji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
71319000-7 - Usługi biegłych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291817,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522504,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291817,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Audytorskie Prowizja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782799545
7.3.3) Ulica: Fatimska 41A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-831
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291817,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu: umowa z dnia 24.11.2023 r. , wartość umowy: 44.587,50zł;
Centrum Onkologii im. prof. Fr. Łukaszczyka w Bydgoszczy: umowa z dnia 29.11.2023 r. wartość umowy: 47.908,50 zł;
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy: umowa z dnia 27.12.2023 wartość umowy31.980,00zł;
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku: umowa z dnia 21.11.2023 r., wartość umowy37.146,00 zł'
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu: umowa z dnia 5.12.2023 wartość umowy: 26.322,00 zł;
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy: umowa z dnia 5.12.2023 r., wartość umowy:31.980,00 zł;
Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. T. Browicza w Bydgoszczy: umowa z dnia 1.12.2023 r., wartość umowy 26.445,00 zł;
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy: umowa z dnia .30.11.2023 r., wartość umowy 31.980,00 zł;
Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu: umowa z dnia 23.11.2023, wartość umowy 21.832,00 zł;
Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr J. Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. umowa z dnia 1.12.2023, wartość umowy 23.616,00 zł
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa artykułów biurowych
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU GMINY SZCZYTNA OD RYZYKA POWODZI
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Polna - Legionów w Toruniu
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- Kompleksowe ubezpieczenie dzieł sztuki Grupy Instytucji Kultury Województwa Mazowieckiego
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Warzywnej, Przemysłowej i Marywilskiej w Radomiu.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Struga, Osiedlowej oraz Witkacego
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Inżynier Kontraktu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.