Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00155857/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4256101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c344f64-ce05-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c344f64-ce05-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006244/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów promocyjnych 1 na potrzeby Wydziału Regionalnej Polityki Rynku Pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WUP.XVA.322.25.AŻ.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44715,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy wraz ze znakowaniem, w skład których wchodzi 30 różnych artykułów: Termometr Galileusza – 50 sztuk, Kwadratowy zegar – 30 sztuk, Kompas magnetyczny z łańcuszkiem – 30 sztuk, Kompas podróżny – 100 sztuk, Butelka filtrująca sportowa – 50 sztuk, Kubek termiczny – 50 sztuk, Ładowarka indukcyjna – 30 sztuk, Samochodowy uchwyt na telefon z ładowarką indukcyjną – 30 sztuk, Uchwyt do telefonu na lusterko wsteczne – 50 sztuk, Zakładka do książki ludzik – 50 sztuk, Lampka książkowa – 50 sztuk, Klips magnetyczny z lampką – 100 sztuk, Zestaw piśmienniczy – 150 sztuk, Przybornik na biurko z zegarem – 50 sztuk, Głośnik bezprzewodowy z powerbankiem – 50 sztuk, Głośnik bezprzewodowy – 30 sztuk, Lampka – projektor gwiazd – 50 sztuk, Mata treningowa z nadrukowanym zestawem ćwiczeń – 50 sztuk, Brelok stalowy – 150 sztuk, Kasetka tygodniowa na leki – 100 sztuk, Smycz reklamowa naszywana podwójna – 150 sztuk, Brelok do kluczy z miarką – 100 sztuk, Brelok odblaskowy w kształcie misia – 50 sztuk, Brelok pluszowe zwierzątko – 120 sztuk, Notes A5 z organizerem – 50 sztuk, Pacynki na palce – 50 zestawów, Pacynka pluszowa na rękę – 50 sztuk, Ołówek z główką zwierzątka – 150 sztuk, Długopis zmazywalny w papierowym etui – 100 sztuk, Organizer do bagażnika – 30 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84216,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominik Maślerz Agencja Reklamowa SOLDIES
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812077390
7.3.3) Ulica: Droginia 320
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Budowa obiektu mostowego na rzece Chełszcząca w ciągu ulicy Lubczyńskiej w Szczecinie.
- Zakup samochodu patrolowego typu pick-up z napędem 4x4 na wyposażenie Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Rybackiej w Szczecinie.
- ZP.220.56.25 Dostawa licencji na oprogramowanie do przekształcania badań tomografii komputerowej do modeli zdolnych do druku 3D.
- ZAPEWNIENIE NOCLEGÓW, WYŻYWIENIA I USŁUGI TRANSPORTOWEJ UCZESTNIKOM OBOZU SPORTOWEGO NAD MORZEM BAŁTYCKIM
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku niemieszkalnego przy ul. Kaszubskiej 33 oficyna i przy ul. Nad Odrą 6 w Szczecinie, z podziałem na 2 części
- ZAPEWNIENIE NOCLEGÓW, WYŻYWIENIA I USŁUGI TRANSPORTOWEJ UCZESTNIKOM OBOZU SPORTOWEGO W TERMINIE 15-23.08.2025 R. W ŁODZI
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa wykonania (skompletowania) i dostarczenia trzech rodzajów pakietów prezentowych z produktami wykonanymi przez PES".
- Zakup 3140 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
- U/27/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Badań Epok Wczesnonowożytnych
- Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Łodzi - w podziale na 2 części.
- Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na rok 2025 wg indywidualnego projektu, z ologowaniem związanym z PS WPR 2023-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.