eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Część 1.Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice, Szopinek, Wólka Panieńska Część 2.Realizacja budowy kanalizacji w m. Kalinowice na odc. dr. gminnej i powiatowej-kontynuacja wniosku z 2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1.Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice, Szopinek, Wólka Panieńska
Część 2.Realizacja budowy kanalizacji w m. Kalinowice na odc. dr. gminnej i powiatowej–kontynuacja wniosku z 2019 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1.Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice, Szopinek, Wólka Panieńska
Część 2.Realizacja budowy kanalizacji w m. Kalinowice na odc. dr. gminnej i powiatowej–kontynuacja wniosku z 2019 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b00c705a-a6b1-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023343/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice, Szopinek, Wólka Panieńska

1.1.9 Realizacja budowy kanalizacji w m. Kalinowice na odcinku drogi gminnej i powiatowej - kontynuacja wniosku z 2019 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1263542,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice, Szopinek, Wólka Panieńska
na działkach nr 173/11, 173,/16, 25/14, 173/16, 173/21, 173/28, 173/4, 25/36, 25/30, 24/12, działkach nr 184/67, 184/63, 184/73 w m. Szopinek na działkach 35/17, 36/17, 225 w m. Wólka Panieńska
a) odcinek od studni S55 – do S76,
b) odcinek od studni S24 – do S29 i od S27- do S30
c) odcinek od studni S33 – do S43,
Długość sieci L= 1269,5 m
- z rur PVC-U z litą ścianką 160 x 4,7 mm o długości L = 232,5 m
- z rur PVC-U z litą ścianką 200 x 5,9 mm o długości L = 1037,0 m

Uzbrojenie sieci stanowić będą studzienki betonowe 1200 mm i tworzywowe 600 mm z kinetami zbiorczymi z włazami żeliwnymi typ ciężki 40 Ton. Kanalizacja układana będzie w większości w wykopach otwartych szalowanych szerokości wykopu 1,0 m, oraz w części przewiertem sterowanym.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn, zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn, zm.).

Wykonawca zobowiązany jest samodzielne sporządzić kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie załączonej do postępowania dokumentacji i przedmiaru robót) i załączyć go do oferty jako ZAŁĄCZNIK NR 2.
Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 840631,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2. Realizacja budowy kanalizacji w m. Kalinowice na odcinku drogi gminnej powiatowej – kontynuacja wniosku z 2019 r.
a) odcinek od studni SI – S5, S4 – S6, S1 - S8 na działkach nr 96/43, 96/45, 96/18, 96/47, 96/46, 96/16, 158/7, 158/4, 96/20
- z rur PVC-U z litą ścianką 160 x 4,7 mm o długości L = 5,2 m
- z rur PVC-U z litą ścianką 200 x 5,9 mm o długości L = 171,78 m
z rur PEHD100 SDR17 dz 200 x 11,9 mm o długości L = 134,20 m
łącznie - 311,18 m
b) odcinek od studni SI do S9 na działkach nr 90/20 i 145
- z rur PVC-U z litą ścianką 200 x 5,9 mm o długości L = 290,45 m
Uzbrojenie sieci stanowić będą studzienki betonowe 1200 mm i tworzywowe 600 mm z kinetami zbiorczymi z włazami żeliwnymi typ ciężki 40 Ton. Kanalizacja układana będzie w większości w wykopach otwartych szalowanych szerokości wykopu 1,0 m, oraz w części przewiertem sterowanym.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn, zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn, zm.).

Wykonawca zobowiązany jest samodzielne sporządzić kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie załączonej do postępowania dokumentacji i przedmiaru robót) i załączyć go do oferty jako ZAŁĄCZNIK NR 2.
Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 422910,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie części 1 zamówienia w wysokości 785 000,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu złożono 4 oferty.
Odrzuceniu podlegają:

Oferta nr 2: Wiktor Kardyka Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „CARPOL”, Kalinowice 89 G, 22-400 Zamość

Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5)
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 03-04-2022 r. o godz. 16:23 Wykonawca złożył na platformie zakupowej Zamawiajacego ofertę w postaci elektronicznej.
Zamawiający w SWZ wymagał złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru załączonego do postępowania. W złożonym kosztorysie w trakcie oceny ofert Zamawiający stwierdził niezgodność kosztorysu z załączonym do postępowania przedmiarem robót:
KOSZTORYS OFERTOWY „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice, Szopinek, Wólka Panieńska. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice, Szopinek, Wólka Panieńska, Odcinki kanalizacji od S55 – S76, S24 – S29, S30 – S27, S33-S43”:

Poz. 2 – inny opis, brak krotności
Poz. 4 – brak krotności
Poz. 5 – niepełny opis, brak krotności
Poz. 6 - niepełny opis, brak krotności
Poz. 10 – inny KNR, niepełny opis
Poz. 11 – inny KNR, niepełny opis
Poz. 12 – niepełny opis
Poz. 13 - inny KNR, niepełny opis
Poz. 14 - inny KNR, niepełny opis
Poz. 15 – inny KNR, inny opis
Poz. 16 – niepełny opis
Poz. 17 – inny opis, inna jednostka miary
Poz. 20 – niepełny opis
Poz. 21 – niepełny opis
Poz. 22 – inny KNR, niepełny opis, inna jednostka miary
Poz. 23 – inny KNR, niepełny opis, inna jednostka miary
Poz. 33 - niepełny opis, brak krotności
Poz. 35 - niepełny opis
Poz. 36 – brak krotności

Kosztorys ofertowy z ww zaznaczonymi pozycjami w załączeniu.

Zamawiający nie jest w stanie sprawdzić oferty i jej kalkulacji, gdyż Wykonawca kosztorys ofertowy powinien sporządzić na podstawie przedmiaru. Inne opisy, zastosowanie innych materiałów - wyjaśnianie oraz ewentualna poprawa tego rodzaju błędów byłoby naruszeniem ustawy Pzp, gdyż stanowi to niedopuszczalną zmianę treści oferty – zmianie uległby kosztorys ofertowy.
Kosztorys ofertowy nie podlega uzupełnieniu, więc oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.


Oferta nr 3: Wod-Bud Paweł Maścibroda, Ul. Aleja Sportowa 6B/11, 22-600 Tomaszów Lubelski

Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 8)
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 15-04-2022 r. Zamawiajacy zwrócił się na podstawie art. 224 ust. 2 pkt. 1) o wyjaśnienie rażąco niskiej ceny – złożona oferta po poprawieniu omyłek rachunkowych i pisarskich była niższa o 34,24 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania (tj. od kwoty 1 033 976,54 zł); Zamawiający jako termin złożenia wyjaśnień wyznaczył dzień 22-04-2022 r. do godz. 10:00. Do wyznaczonego czasu Wykonawca nie złożył wyjaśnień. Zgodnie z art. 224 ust. 6: „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.

Oferty niepodlegające odrzuceniu przewyższają kwotę podaną przez Zamawiającego o 150 091,62 zł i 507 514,81 zł.

Po analizie możliwości finansowych Gminy, Zamawiający stwierdza, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o powyższą wartość.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387790,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387790,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387790,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Paweł Maścibroda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211960380

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Sportowa 6B/11

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387790,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.