Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107825/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00117961/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. „Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Cypriana Kamila Norwida w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292656470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-613
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 367 61 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3lo@3lo.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lo.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13fa4a9a-c0ab-40db-af5c-dacd2198de0e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. „Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13fa4a9a-c0ab-40db-af5c-dacd2198de0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Edukacja 4.0 – Twoja droga do Sukcesu!” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIILO/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:1) Tablet graficzny – 17 szt.
2) Kalkulator naukowy - 17 szt.
3) Komputer stacjonarny (jednostka centralna + monitor + klawiatura + mysz) – 17 szt.
4) Pakiet aplikacji biurowych – 17 szt.
5) Laptop z ekranem dotykowym – 1 szt.
6) Wirtualne laboratorium przedmiotowe - Zestaw gogli ClassVR Premium VR64/8 – 2 zestawy
7) Wirtualne laboratorium przedmiotowe – Zestaw gogli ClassVPR Premium VR64/4 – 1 zestaw
8) Pakiet oprogramowania dwuletniego do ClassVR – 1 kpl.
9) Słuchawki – 20 szt.
10) Kamera cyfrowa + torba + mikrofon – 1 zestaw
11) Laptop – 1 szt.
12) Aparat fotograficzny + osprzęt (statyw, lampa, akumulator, ładowarka, karta pamięci) – 1 zestaw
13) Mikrofon – 1 szt.
14) Projektor + ekran projekcyjny – 1 zestaw
15) Program do montażu video – 1 szt.
16) Urządzenie wielofunkcyjne + kpl. tonerów – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237450-8 - Tablety graficzne
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
34150000-3 - Symulatory
32342100-3 - Słuchawki
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32341000-5 - Mikrofony
38652100-1 - Projektory
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 194564,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:1) Dron + karta pamięci – 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 4498,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169813,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305747,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194148,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech s.j. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7740013894
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194148,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7004,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572982438
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 786 na odcinku Czarnca - Czarnca PKP polegająca na budowie drogi dla pieszych oraz drogi dla pieszych i rowerów
- "Dostawa komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, systemu kopii bezpieczeństwa i urządzenia wielofunkcyjnego."
- Remont łazienek i pokoi socjalnych celem poprawy warunków użytkowania i dostosowania pomieszczeń do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Dzierżawa systemu do identyfikacji obecności DNA 14 typów hr-HPV wraz z testami dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa lampy rentgenowskiej wraz z montażem i kalibracją dla Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia audio wizualnego oraz komputerowego na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami oraz oprogramowania
- Dostawa serwera, macierzy oraz oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu na potrzeby Gminy Brodnica w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, systemu kopii bezpieczeństwa i urządzenia wielofunkcyjnego."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
więcej: Kalkulatory biurkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.