Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00144604/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.9.2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d15380e2-1e98-4891-9956-a717256351311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.9.2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d15380e2-1e98-4891-9956-a71725635131
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa odzieży i obuwia roboczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.9.2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Policji.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
4. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
5. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 367716,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
4. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
5. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 22522,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370054,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370054,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370054,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "FENIKS" Elżbieta Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 672016779
7.3.3) Ulica: ul. J. Słowackiego 136
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370054,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21539,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21902,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21539,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "FENIKS" Elżbieta Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 672016779
7.3.3) Ulica: ul. J. Słowackiego 136
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21539,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń nr 12 oraz 36 w budynku W-12 (10-35), WIiTCh Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Balu Jubileuszowego z okazji 50-lecia Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej
- Usługa cateringowa w trakcie III Konferencji Naukowej Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-235/25
- 140.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki monitora interaktywnego dla potrzeb Inst. GiGP UJ w Krakowie w ramach projektu "Key to the future..."
- Wymiana stolarki okiennej, drzwi bądź witryn w lokalach użytkowych w podziale na 2 części
- (DFP.271.114.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz substancji pro recepturowych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- 29/2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach, na okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- (16A) Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (...) - postępowanie powtórzone
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie".
- Dostawa odzieży roboczej w 2025 r.
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.