eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Prace remontowo - konserwatorskie Fortu XI Duńkowiczki - "Bramy Twierdzy Przemyśl"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo – konserwatorskie Fortu XI Duńkowiczki – „Bramy Twierdzy Przemyśl”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180341997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zgftp@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fortytwierdzyprzemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9c61790-bd96-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo – konserwatorskie Fortu XI Duńkowiczki – „Bramy Twierdzy Przemyśl”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9c61790-bd96-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116035/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace remontowo – konserwatorskie Fortu XI Duńkowiczki – „Bramy Twierdzy Przemyśl”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGFTP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Prace remontowo – konserwatorskie Fortu XI Duńkowiczki – „Bramy Twierdzy Przemyśl” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych oraz robót budowalnych, które umożliwią prawidłowe funkcjonowanie obiektu oraz powstałej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zgodnie ze wszystkimi wymogami określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (dalej PFU) i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach zaakceptowanej kwoty ofertowej należy zaprojektować i wykonać:
­ - wszystkie niezbędne opracowania projektowe umożliwiające zrealizowanie Przedmiotu Umowy zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Umową. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, opinii, warunków technicznych, wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do rozpoczęcia prac budowalnych. Prace Projektowe należy prowadzić w oparciu o PFU oraz odpowiednie przepisy prawa.
­ - wszystkie niezbędne roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, PFU, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub inne dokumenty umożliwiające przystąpienie przez Zamawiającego do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.

Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem został zawarty w Programie Funkcjonalno Użytkowym wraz z załącznikami do powyższego dokumentu.

Program funkcjonalno-użytkowy stanowi opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia:
Zamówienie obejmuję następujące zadania:
­ - Wzmocnienie, zabezpieczenie i udrożnienie 2 wybieżni z poterny głównej na międzywale.
­ - Izolacja stropu nad wybieżniami;
­ - Wzmocnienie i zabezpieczenie wejścia do lewostronnej baterii przeciwszturmowej w miejscu wyrwy po wysadzeniu;
­ - Zabezpieczenie lewostronnej studni wieży pancernej M.2 "Senkpanzer" – odtworzenie profilu stropodachu i czaszy wieży pancernej w lekkich materiałach, konserwacja zachowawcza kratownicy i przeciwwagi wieży, doprowadzenie oświetlenia w instalacji szczelnej;
­ - Korekta uszczelnienia stropodachu budynku koszarowo-bojowego, zabezpieczenie kominków wentylacyjnych, odtworzenie i udrożnienie wentylacji pomieszczeń;
­ - Korekta wykończenia elewacji i stropodachu koszar szyjowych. Usunięcie pokrycia tynkowego w pionach wysadzonych tradytorów oraz uszkodzeń powysadzeniowych. Doprowadzenie do czystej powierzchni betonowej z zaznaczeniem uzupełnień. Naprawa powierzchni tynkowanych. Scalenie malarskie w postaci osłabionego wzoru maskującego wg badań i ekspertyz;
­ - Przygotowanie ekspozycji inicjalnej - "Bramy do Twierdzy" w postaci plansz, modeli dotykowych (aspekt sensoryczny dla osób niedowidzących i niewidzących) eksponatów odpornych na warunki termiczno-wilgotnościowe, adaptacja pomieszczenia dla pobytu całodobowego obsługi;
­ - Realizacja powiększenia parkingu;
­ - Wykonanie kanalizacji i zbiornika na nieczystości lub oczyszczalni;
­ - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
­ - Wykonanie instalacji grzewczej;
­ - Instalacja pompy ciepła,
­ - Instalacje elektryczne i teletechniczne.

Inwestycja obejmuje prace w powiecie przemyskim na obszarze gminy Orły. Zakres inwestycji obejmuje działo obronne w zasięgu jego działki fortecznej oraz przyległy odcinek drogi rokadowej. W obrębie działki fortu obejmie blok koszar szyjowych zarówno w zakresie jego wnętrza jak i wału artylerii oraz tradytorów. Inwestycja obejmie też schron - przelotnię z wybieżniami na międzywale oraz lewostronną baterię pancerną a także, w ograniczonym zakresie - elementy ziemne masywu fortu. W obrębie przyległej rokadowej oraz zapola fortu przewiduje się lokalizację parkingu dla zwiedzających.

Celem strategicznym projektu jest podniesienie standardów turystyki kulturowej na terenach Gmin Ziemi Przemyskiej, zrzeszonych w Związku Gmin FortecznychTwierdzy Przemyśl, - Pomnika Historii RP a w tym: zabytkowych reliktów fortyfikacji,pola bitwy i cmentarzy wojennych o wyjątkowym i uniwersalnym znaczeniu dlahistorii powszechnej i historii Polski - jako etap przygotowawczy implementacji TwierdzyPrzemyśl do transgranicznego wpisu seryjnego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.

Przewidywany Harmonogram płatności:
­ - rok 2023 – wkład własny w wysokości do 50 000,00 zł
­ - rok 2024 – pozostała część wkładu własnego + 2 225 000,00 zł (połowa przyznanego dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład)
­ - rok 2025 – 2 225 000,00 zł (pozostała do zapłaty kwota dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład)
Przy czym po wypłacie wkładu własnego do czasu poprzedzającego wypłatę z Promesy Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego zapewnienia finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem Wnioskodawcy (Zamawiającego), z jednoczesnym zastrzeżeniem, że załata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
Wypłata promesy następować będzie w 2 transzach:
­ - pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach inwestycji określonego
w harmonogramie rzeczowo finansowym w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania tj. 2 225 000,00 zł
­ - druga po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania.
Ostatnia płatność oraz zakończenie prac musi nastąpić po 12 miesiącach od zawarcia umowy – zgodnie z warunkami zgłoszonego zadania inwestycyjnego do Programu jako zadanie realizowane w okresie powyżej 12 miesięcy.

W związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres trzyletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.

Okres gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane: minimum 60 miesięcy
Okres gwarancji na pozostałe elementy – 36 miesięcy

Postanowienia ogólne:
Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, poleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, ponadto:
1) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PFU, a o ich istnieniu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w PFU będą uważane za wartości bazowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji,
2) PFU jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia opracowań, wykonania zadania,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w procesie tworzenia dokumentacji technicznej na każdym etapie jej opracowywania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych,
4) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności.
5) Dokumentacja techniczna powinna określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów,
6) Zamawiający dopuszcza zmiany do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem akceptacji niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami,
7) Dokumentację techniczną należy wykonać w zakresie (i ilości) koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych,
8) Oprócz dokumentacji w wersji papierowej, wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu całości opracowania w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym,
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, opiniowania dokumentacji przez właściwe organy lub instytucje oraz uzyskania danych technicznych,
10) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do pełnienia nadzoru autorskiego.
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu zamówienia w terminie.
12) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru (w przypadku ustanowienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45261910-6 - Naprawa dachów

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych

92521100-0 - Usługi wystawowe świadczone przez muzea

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze

42511110-5 - Pompy grzewcze

39541210-1 - Siatki wiązane

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261410-1 - Izolowanie dachu

44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

44316300-1 - Kratownice

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314310-7 - Układanie kabli

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45451000-3 - Dekorowanie

39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

92312100-2 - Usługi świadczone przez producentów teatralnych, grup wokalnych, zespołów i orkiestr rozrywkowych

92312000-1 - Usługi artystyczne

92311000-4 - Dzieła sztuki

92370000-5 - Usługi techników dźwięku

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

92521000-9 - Usługi świadczone przez muzea

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4849900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4849900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "PIOTROWSKI" PAWEŁ PIOTROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6121562326

7.3.3) Ulica: Piwoda

7.3.4) Miejscowość: Wiązownica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4849900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.