eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2022-2023, oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2022-2023, oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ekoPionki Spółka z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: spółka miejska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369824376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 5

1.5.2.) Miejscowość: Pionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 612 07 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekopionki.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ekopionki.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka miejska

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2022-2023, oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdf5971f-d29d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158523/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ekoPionki 02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 558168,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest tankowanie paliw na terenie miasta Pionki na stacji paliw należącej do Wykonawcy oleju
napędowego (ON) w ilości 70000 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 35000. Paliwo musi spełniać wymagania
jakościowe zgodnie z rozporządzeniem MG z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw
ciekłych Dz.U. z 2015 poz. 1680. - olej napędowy powinien odpowiadać normie PN-EN-590, natomiast benzyna
bezołowiowa normie PN-EN-228. Dostawy paliw odbywać się będą na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów i
sprzętów w wybranej stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać stację położoną na terenie miasta Pionki, czynną we wszystkie dni tygodnia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w
zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego - nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę
jakichkolwiek roszczeń. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotówkach na podstawie
prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej VAT od 1-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego z konta Zamawiającego na
konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury. Podstawa wystawienia faktury są dokumenty WZ
zawierające datę, ilość i rodzaj tankowanego paliwa, dzienną cenę sprzedaży, upust, nr rej. pojazdu/nazwa sprzętu. Ze
względu na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę
wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest
odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512076,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526251,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512076,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobre Paliwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213579624

7.3.3) Ulica: ul. Dolna 11/79

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-773

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512076,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-01 do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.