Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146794/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Równanie i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przymuszewo
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Przymuszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przymuszewo 3
1.5.2.) Miejscowość: Przymuszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-634
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 554 19 19
1.5.8.) Numer faksu: 52 554 18 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przymuszewo@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przymuszewo.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_przymuszewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Równanie i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffd86319-7090-4da8-bf05-c205883020fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029154/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Równanie i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257367,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie zakłada wyrównanie 38,67km dróg leśnych na szerokości od 4 do 5m, z czego na odcinku 1 km wykonane ma zostać doziarnienie pospółką lub klińcem 0-10mm.
Ponadto planuje się naprawę drogi leśnej w oddziale 298 Leśnictwa Lubnia na długości 78mb. W ramach naprawy wykonany zostanie dren długości 7mb na głębokości do 0,5m z rury PCV w oplocie z geowłókniny, warstwa odsączająca z żwiru o uziarnieniu 0-10mm grubości 10cm, stabilizacja warstwy odsączającej geowłókniną o gęstości min 100g/m2 układaną na zakładkę, warstwa dolna jezdni z gruzobetonu o uziarnieniu 0-63mm grubości 8cm po zagęszczeniu oraz warstwa górna jezdni z kruszywa 0-31,5mm grubości 3cm po zagęszczeniu. Naprawianemu odcinkowi należy nadać spadek jednostronny 4%. W kierunku spadku należy ściąć pobocze na długości 78m i szerokości średniej 1,5m.
Planowana jest również naprawa odcinka drogi leśnej w oddziale 306 Leśnictwa Lubnia na długości 25mb polegająca na uzupełnieniu ubytków w jezdni gruzobetonem i zgęszczeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115119,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280396,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115119,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo produkcyjno Handlowo Usługowe SZTAMA Paweł Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222111762
7.3.3) Ulica: Nowa 12
7.3.4) Miejscowość: Bałachy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-424
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. SZTAMA PAWEŁ SZYMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. SZTAMA PAWEŁ SZYMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115119,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.