eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaPRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ SUTERENY W BUDYNKU SZKOŁY CKZiU W NYSIE



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ SUTERENY W BUDYNKU SZKOŁY CKZiU W NYSIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161470459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Orkana 6

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4333439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziu.nysa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ckziu-nysa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ SUTERENY W BUDYNKU SZKOŁY CKZiU W NYSIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54b6a17b-fe5d-46e3-9249-d040c5a8b102

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont pomieszczeń sutereny w budynku szkoły CKZiU w Nysie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKZiU.26.2.2025.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1290768,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac przewiduje przebudowę i remont pomieszczeń szkolnych głównym – CKZiU w Nysie ul. Orkana 6, którego głównym celem jest przywrócenie ich do funkcjonowania po powodzi z września 2024 r. (suterena) oraz remont części pomieszczeń parteru i 1 piętra. Pomieszczenia sutereny zostały zalane wodami powodziowymi na wysokość około 50-70cm. Część pomieszczeń zmieni swoje przeznaczenie niewymagające pozwolenia na budowę. Sklepik szkolny zmieni swoją lokalizację, W suterenie pojawia się sala fitness. Na parterze projektuje się remont pomieszczeń socjalnych przy sali gimnastycznej oraz remont muru oporowego przy schodach wejściowych do szkoły od strony podwórza. Na 1 piętrze przebudowa pokoju nauczycielskiego z wydzieleniem przestrzeni na toaletę dla nauczycieli.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) zgłoszenie robót budowlanych - Przebudowa i remont pomieszczeń sutereny w budynku szkoły CKZiU w Nysie na podstawie art. 30 ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2020 r. poz. 1333 z póź.zm).
2) projekt robót budowlanych
3) przedmiar robót.

2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zabezpieczenia pomieszczeń sutereny szkoły i prowadzenia prac w taki sposób, aby była możliwość prowadzenia zajęć dydaktycznych bez zakłóceń,
2) Zachowania przepisów BHP,
3) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót uwzgledniający organizację roku szkolnego
4) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami (ustawa z dnia 14.12.2012 r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
5) Wszystkie odpady na koszt Wykonawcy w tym zakresie powinny zostać przetworzone i zagospodarowane zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Odpady nadające się do recyklingu powinny zostać wyselekcjonowane i poddane temu procesowi.
6) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za stosowanie bezpiecznych metod pracy oraz za ewentualne uszkodzenia istniejących urządzeń, sieci czy budynków. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty powstałe w rezultacie realizacji robót lub spowodowane przez personel Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1004796,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1552106,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1004796,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APFI BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471924730

7.3.3) Ulica: Kosynierów 42C

7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski

7.3.5) Kod pocztowy: 49-340

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1004796,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.