Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110631/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00131059/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SALI SENATU, SALI RADY WYDZIAŁU ORAZ POMIESZCZEŃ PO BUFECIE W BUDYNKU GŁÓWNYM WIMIM PRZY
AL. PIASTÓW 19 W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cfdc9e7-b44d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA SALI SENATU, SALI RADY WYDZIAŁU ORAZ POMIESZCZEŃ PO BUFECIE W BUDYNKU GŁÓWNYM WIMIM PRZYAL. PIASTÓW 19 W SZCZECINIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cfdc9e7-b44d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/A/ATT/147/WIMiM/148/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie modernizacji Sali Senatu, Sali Rady Wydziału oraz pomieszczeń po bufecie w budynku głównym Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki przy al. Piastów 19 w Szczecinie.
2. W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe, związane z rozpoczęciem, wykonywaniem i ukończeniem robót budowanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, w tym w szczególności:
1) Objęcie terenu budowy na czas realizacji robót budowlanych z niniejszego zamówienia, odpowiednie jego przygotowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie;
2) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na miejsce realizacji zamówienia (teren budowy) niezbędnych wyrobów, materiałów i urządzeń budowlanych;
3) Dobór, skierowanie do Realizacji Robót i utrzymywanie przez cały okres realizacji Robót odpowiedniego personelu wykonawczego Robót, w tym personel kierowniczy w osobie kierownika budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej oraz kierowników robót z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności uprawniającej do kierowania: robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej (jedna osoba), branży sanitarnej (jedna osoba), branży elektrycznej (jedna osoba) oraz branży teletechnicznej (jedna osoba), przy czym obowiązki kierownika branży ogólnobudowlanej pełnić może również ta sama osoba, która sprawować będzie funkcję kierownika budowy;
4) Wykonanie robót związanych z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórki z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja, itp.), stosownie do wymogów dokumentacji, o której mowa w dziale V ust. 2 SWZ oraz przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie;
5) Udzielenie Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dokonania Odbioru Końcowego, o którym mowa w § 13 ust. 3-7 Wzoru Umowy) wykonanych w ramach niniejszego zamówienia robót budowlanych, jak również wbudowanych, zainstalowanych lub w inny sposób zastosowanych w wykonaniu tych robót wyrobów, materiałów i urządzeń budowlanych;
6) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o którym mowa w ustawie z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy;
7) Usuwanie wszystkich wad i usterek z tytułu udzielonej gwarancji oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady;
8) Innych określonych we Wzorze Umowy oraz załącznikach SWZ, o których mowa w dziale V ust. 2 SWZ.
3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania z niniejszego ogłoszenia, warunki realizacji zamówienia, w tym szczegółowe postanowienia dotyczące informacji podanych w ust. 2 powyżej oraz wzajemne uprawnienia i obowiązki Zamawiającego
i Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zawiera SWZ, w tym Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2512457,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4119109,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2512457,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwest-Budowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513183122
7.3.3) Ulica: Wakacyjna 24
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-783
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2512457,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej wraz z wyjazdowym posiedzeniem Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji.
- Wykonanie robót remontowych klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Łokietka 1 of w Szczecinie
- Dostawa radiotelefonów i anten na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa automatycznych urządzeń ładujących piasek do worków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego w Szczecinie - etap II b
- Wymiana nawierzchni pod placem składowania odpadów przy ul. Kolumba 33 w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.