eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówUtrzymanie terenów i obiektów rekreacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów i obiektów rekreacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffeccdc7-5f06-4d62-a9ca-b7203da820ce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów i obiektów rekreacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffeccdc7-5f06-4d62-a9ca-b7203da820ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie terenów i obiektów rekreacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240054,93 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207534,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno – sportowych, w tym:
1) utrzymanie urządzeń w stanie zapewniającym ich właściwe funkcjonowanie,
2) utrzymanie terenu obiektów w czystości, w tym opróżnianie koszy na śmieci oraz koszy do segregacji odpadów,
3) utrzymanie we właściwym stanie elementów małej architektury, w tym ogrodzenia i furtek,
4) utrzymanie, naprawa i konserwacja nawierzchni (trawiastej, piaskowej, żwirowej, poliuretanowej, betonowej),
5) oczyszczanie, konserwacja i naprawa zlokalizowanych na obiektach urządzeń zabawowych, urządzeń siłowych, urządzeń
sportowych, urządzeń kalistenicznych, urządzeń w skateparkach,
6) kontrola terenów zgodnie z wykazem (kontrola codzienna, funkcjonalna i podstawowa),
7) inne zadania zlecone przez Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia, w przypadku wystąpienia sytuacji losowych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, lokalizację, częstotliwość realizacji usług opisany został w załącznikach nr 1-3 wzoru umowy.
2. Prace wykonywane będą od poniedziałku do soboty i zakończone do godziny 14:00 każdego dnia (przez 6 dni w tygodniu). Bieżące utrzymanie obiektów odbywać się będzie według rejonizacji w wyznaczonych godzinach. Dodatkowo Wykonawca:
1) zapewni łączność telefoniczną w godzinach 7:00 – 20:00 w okresie trwania umowy od poniedziałku do niedzieli (również w dni świąteczne) do przyjmowania zgłoszeń od pracowników Wydziału GKRiOŚ lub Straży Miejskiej dotyczących obiektów i urządzeń oraz niezwłocznie podejmie odpowiednią interwencję ( w szczególności polegająca na usunięciu lub
zabezpieczeniu urządzeń i obiektów stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników) nie później niż do czasu wskazanego w ofercie od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę,
2) wskazane miejsce skutecznie zabezpieczy taśmą przed dalszym użytkowaniem urządzeń lub elementów uszkodzonych, grożących wypadkiem, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem) lub zabezpieczy w inny skuteczny sposób urządzenia i elementy do czasu dokonania ich
naprawy lub wymiany. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za skutki zdarzeń wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia
urządzenia. W przypadku czasowego usunięcia urządzenia (w celu naprawy), należy również usunąć lub zabezpieczyć jego fundamenty tak, aby nie stanowiły zagrożenia. Należy zamieścić w widocznym miejscu informacje o uszkodzeniach stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników. Należy zwrócić uwagę czy wnęki słupów oświetleniowych
znajdujących się na placach zabaw są prawidłowo zabezpieczone. W razie wystąpienia takich nieprawidłowości należy powiadomić Straż Miejską lub pracownika Wydziału GKRiOŚ Urzędu Miasta Knurów o zaistniałej sytuacji w celu podjęcia niezwłocznej interwencji.
3) zapewni wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni i urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych oraz nawierzchni poliuretanowych, elementów furtek lub elementów panelowych ogrodzeń na nowe oryginalne pochodzące od właściwego producenta urządzeń i nawierzchni. Naprawa ławek w tym
wymiana lub uzupełnienie siedzisk i oparć będzie wykonana – po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie zleceń wg załącznika nr 6 do wzoru umowy,
4) zakupi nowe elementy urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni i do ćwiczeń kalistenicznych (części zamiennych), segmentów poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej, ogrodzeń, furtek i desek u producenta lub sprzedawcy urządzeń, części zamiennych i innych elementów (np. desek, ławek) na podstawie zleceń wg załącznika nr 6 do wzoru umowy,
5) wykona prace dodatkowe, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy (prace nie ujęte w formularzu cenowym), a które są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na prawidłowe funkcjonowanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno – sportowych, na podstawie wskazań wg załącznika nr 6 do wzoru umowy,
6) wymieni piasek w piaskownicach i zapewni uzupełnienie piasku na placach piaskowych zgodnie z załącznikiem nr 3 wzoru umowy.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST Adam Marquardt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243050076

7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-194

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.