Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151931/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00162225/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: Budowa drogi powiatowej na odcinku od węzła „Łozina” drogi ekspresowej S8 do drogi powiatowej nr 1341Dgm.Długołęka,w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf5727f5-ee8e-4d28-abcb-15c0a77b2cb21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: Budowa drogi powiatowej na odcinku od węzła „Łozina” drogi ekspresowej S8 do drogi powiatowej nr 1341Dgm.Długołęka,w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5727f5-ee8e-4d28-abcb-15c0a77b2cb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044361/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługa nadzoru inwestorskiego dla zadania związanego z budową drogi pow. Na odcinku od węzła Łozina drogi ekspr. S* do drogi pow. Nr 1341D gm. Długołeka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-PZP.272.2.13.2025.KJ.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego wielobranżowego w zakresie robót drogowych, obiektów inżynierskich (przepusty), sieci sanitarnych, sieci elektroenergetycznych, sieci telekomunikacyjnych na zadaniu pn. „Budowa drogi powiatowej na odcinku od węzła „Łozina” drogi ekspresowej S8 do drogi powiatowej nr 1341D, gm. Długołęka” (dalej: zadanie lub inwestycja).
Nadzór inwestorski prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 ze zm.).
Nadzór inwestorski reprezentuje na budowie interesy Zamawiającego, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami (w tym Prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy z Wykonawcami robót.
Powyższa usługa obejmuje wszystkie prace związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, łącznie
z końcowym rozliczeniem robót będących przedmiotem nadzoru oraz uzyskaniem pozwolenia
na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy, jak również nadzorem inwestorskim w okresie gwarancji i rękojmi zgodnie z zapisami w umowie na roboty budowlane.
Inwestycja dofinansowana jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z dnia 21.02.2022r. nr Edycja2/2021/3401/PolskiŁad (Regulamin Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 01 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uchwałami zmieniającymi ww. uchwałę, dostępnymi na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLENDER Daniel Janikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380190090
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-663
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-24INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego.
- ZAKUP PRZENOŚNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO
- BZP.2710.36.2025.MG Dostawa i rozbudowa instalacji audio-video w sali 307 w budynku UWr przy ulicy Kuźniczej 21-22 we Wrocławiu - etap drugi
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWYCH DLA WNĘTRZ PODWÓRZOWYCH UL. WESOŁA - BOROWSKA - PRZESTRZENNA - ŁÓDZKA WE WROCŁAWIU
- Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu "Dolnośląska OdNowa. Regiony Rewitalizacji"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania, realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa(...)
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy Al. Jana Pawła II 18 w Jeleniej Górze"
- Pełnienie nadzoru inwestor.przy realiz. zad. pn. "Budowa spójności komunikac. półn-zach. strefy przemysłowej w Pile - II etap" - Budowa drogi zbiorczej z infrastrukturą w tryb. "zaprojekt. i wybuduj"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji:"Scalanie gruntów obr. Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm.Wierzbica, pow.chełmski,woj. lub."-Etap III-cz.8
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwyższym poziomie - przebudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Katowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.