eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach - Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Informatycznych przy ul. Warszawskiej 96



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach
- Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Informatycznych przy ul. Warszawskiej 96

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6196ce75-b126-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach
- Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Informatycznych przy ul. Warszawskiej 96

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6196ce75-b126-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce - Zespół Szkół Informatycznych, ul. Warszawska 96

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPSW.03.03.00-26-0059/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową modernizację energetyczną budynków Zespołu Szkół Informatycznych im. Hauke Bosaka przy ul. Warszawskiej 96 polegającą w szczególności na wykonaniu:
1) termomodernizacji ścian zewnętrznych budynków szkoły;
2) termomodernizacji ścian zewnętrznych piwnic;
3) docieplenia dachu wraz z dociepleniem kominów, murów ogniowych i attyk;
4) wymiany pokrycia dachowego;
5) wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej wraz z uzupełnieniem nawierzchni;
6) ocieplenia posadzek na gruncie – piwnica pod dawnym internatem;
7) wymiany okien zewnętrznych przy sali gimnastycznej oraz przy lokalu mieszkalnym;
8) wymiany oraz montażu parapetów zewnętrznych;
9) zakupu i montażu budek lęgowych dla ptaków;
10) opinii ornitologicznej w celu uzyskania decyzji zezwalających na likwidację siedlisk gatunków mogących występować w obrębie przedmiotowego budynku;
11) daszków systemowych nad wejściem do budynku;
12) modernizacji schodów zewnętrznych przy lokalu mieszkalnym;
13) modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej na hali sportowej,
14) modernizacji instalacji elektrycznej i oświetlenia wewnętrznego w pomieszczeniach piwnic;
15) budowy nowej tablicy zasilającej lub rozbudowa istniejącej;
16) zasilania instalacji wentylacji mechanicznej w energię elektryczną, wykonanie opomiarowania elektrycznego;
17) zakupie i montażu instalacji oraz paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 30 kW wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz z opomiarowaniem zużycia energii elektrycznej dla poszczególnych rodzajów odbiorników;
18) modernizacji systemu grzewczego C.O. w zakresie opomiarowania ciepła wykorzystywanego do ogrzewania budynku;
19) innych robót wynikających z przyjętych rozwiązań termomodernizacyjnych;
20) prac odtworzeniowych m.in. modernizacja opaski i istniejącej izolacji fundamentu;
21) tablicy pamiątkowej oraz plakatów / tablic informacyjnych w czasie realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi RPOWŚ na lata 2014-2020 oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym,
22) opaski wokół budynku sali gimnastycznej o szerokości 1,5 m, stanowiącej dojście do wiaty oraz uzupełnienie boiska asfaltowego (od strony ekranów akustycznych).
1.1. Dopuszcza się realizację prac budowlano-montażowych wewnątrz budynku szkoły w trakcie roku szkolnego, w terminie związania z umową, z zastrzeżeniem każdorazowego uzgodnienia terminu prowadzenia prac tzw. głośnych, mogących powodować zakłócenia w pracy szkoły itp.
z Dyrektorem placówki z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.
1.2. Z uwagi na fakt, że placówka szkolna jest obiektem funkcjonującym w roku szkolnym, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu placówki. Każdorazowe wyłączenia, przepięcia itp. należy uzgadniać z Dyrektorem placówki.

2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ, sporządzona przez jednostkę projektową ebe STUDIO Pracownia Architektoniczna Edyta Banachowska z siedzibą przy
pl. Stanisława Moniuszki 2B, 25 - 334 Kielce:
2.1.1. projekt budowlano – wykonawczy pn.: „Przebudowa budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego wraz z wymianą wewnętrznej instalacji mechanicznej oraz budową przyłącza kanalizacji deszczowej, drenażu”;
2.1.2. projekt budowlano-wykonawczy pn.: „Nadbudowa łącznika między budynkiem szkoły a budynkiem internatu, przebudowa z przeznaczeniem całości na potrzeby Zespołu Szkół informatycznych, budowa drogi pożarowej, parkingu dla samochodów osobowych 48 miejsc na działce nr ewid. 99, obręb 0011, ul. Warszawska 96 w Kielcach” w zakresie wykonania instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej,
2.1.3. Aneksy do wyżej wymienionych projektów budowlano-wykonawczych.
Uwaga:
Ww. dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót niż wymagany w niniejszym postępowaniu.
2.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ,
2.3. wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1860000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1860000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1860000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana SELBUD Selena Grabka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387590728

7.3.3) Ulica: Stefana Okrzei 64/3

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-526

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Modernizacja przegrody stropodach szkoła
Modernizacja przegrody stropodach szkoła (dawny internat)
Modernizacja przegrody stropodach hala sportowa
Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna
Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna piwnic
Firma Remontowo-Budowlana SGBUD Seweryn Grabka, ul.Piekoszowska 283C, 25-645 Kielce


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1860000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.