Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00168771/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 686 59 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a0395d-5abc-4a70-8edc-035f540ef2c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035290/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu pożarniczego ze sprzętem ratowniczo – gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostomiu, o parametrach technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1A do SWZ.
Wraz z samochodem, o którym mowa wyżej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiają-cemu pełną dokumentację techniczną samochodu oraz dokumentację niezbędną do rejestracji po-jazdu, w szczególności:
1) ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerw-ca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użyt-kowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm) – CNBOP,
2) dokumentację niezbędną do zarejestrowania i użytkowania pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikającej z ustawy „Prawo o ruchu drogowym”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem i normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału
zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na przedmiot dostawy
który ma charakter niepodzielny i nie ma takiej możliwości przy tego typu przedmiocie zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Piotr Sandak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921890043
7.3.3) Ulica: Klonowa 6
7.3.4) Miejscowość: Kokoszkowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Piotr Sandak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Piotr Sandak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego 0,4 kV w Kościerzynie, ul. 66 Kaszubskiego Pułku Piechoty, ul. Rzemieślniczej i ul. Stanisława Staszica
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków mieszkalnych w Kościerzynie
- DZP/30/25 HISTEROSKOP
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Kaliska Kościerskie
- Wykonanie zatoki autobusowej na drodze powiatowej nr 2417G w Wysinie
- Wykonanie zasilania rezerwowego agregatem prądotwórczym wraz z dostosowaniem głównego wyłącznika PPOŻ - budynków administracyjnych Gminy Kościerzyna
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą spalinowego zestawu ratowniczego narzędzi hydraulicznych wraz z akcesoriami dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
- "Wspólnie przeciw zagrożeniom klimatycznym" - doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych w powiecie głubczyckim
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczegobdla OSP Jasło Brzyszczki w Jaśle
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bardzie
- ,,Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem"
- Zakup lekkiego pojazdu ratownictwa technicznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.