Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151549/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00154769/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e26220-77ed-4cee-8c5a-936620ab6116
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2025.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35756,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w sprzętu komputerowego i oprogramowania:1) 5 sztuk zestawów komputerowych biurowych wraz z systemem operacyjnym;
2) 7 sztuk monitorów biurowych;
3) 5 sztuk oprogramowania MS Office 2024 Home & Business lub równoważny.
2. Pozostałe wymagania:
1) sprzęt informatyczny będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta
i wykonany w ramach bezpiecznych technologii;
2) oprogramowanie z atrybutami legalności, klucze aktywacyjne nie wykorzystywane wcześniej,
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty zgodności
z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE,
4) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta urządzenia realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego,
5) Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ, w szczególności załączniki nr 1A do formularza oferty – Szczegółowa specyfikacja dostaw wraz z cenami jednostkowymi oraz Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 19280,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w sprzętu komputerowego i oprogramowania:1) 4 sztuki urządzeń drukujących wielofunkcyjnych;
2) 4 sztuki drukarek monochromatycznych.
2. Pozostałe wymagania:
1) sprzęt informatyczny będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy,
nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta
i wykonany w ramach bezpiecznych technologii;
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty zgodności
z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne
aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm
określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE,
3) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie
producenta urządzenia realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej
producenta numeru seryjnego lub modelu drukarki,
4) Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń
budynków w godzinach pracy Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu
terminu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 16475,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20903,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23570,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20903,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775 264 55 36
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20903,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24280,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corso-BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671481480
7.3.3) Ulica: Dworcowa 81
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-009
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026 roku
- "Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, dot. 34 kpl. ubrań specjalnych"
- Dostawa aparatury badawczej III do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Dostawa i montaż urządzeń "Wirtualnej strzelnicy" w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r - II POSTĘPOWANIE
- Modernizacja systemu p.poż Hali Widowiskowo Sportowej AZOTY w Kędzierzynie-Koźlu.
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa 6 sztuk laptopów o dużej mocy obliczeniowej na potrzeby Zespołu Informatyki i Cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





