eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleZakup sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e26220-77ed-4cee-8c5a-936620ab6116

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2025.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35756,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w sprzętu komputerowego i oprogramowania:
1) 5 sztuk zestawów komputerowych biurowych wraz z systemem operacyjnym;
2) 7 sztuk monitorów biurowych;
3) 5 sztuk oprogramowania MS Office 2024 Home & Business lub równoważny.

2. Pozostałe wymagania:
1) sprzęt informatyczny będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta
i wykonany w ramach bezpiecznych technologii;
2) oprogramowanie z atrybutami legalności, klucze aktywacyjne nie wykorzystywane wcześniej,
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty zgodności
z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE,
4) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta urządzenia realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego,
5) Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ, w szczególności załączniki nr 1A do formularza oferty – Szczegółowa specyfikacja dostaw wraz z cenami jednostkowymi oraz Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 19280,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w sprzętu komputerowego i oprogramowania:
1) 4 sztuki urządzeń drukujących wielofunkcyjnych;
2) 4 sztuki drukarek monochromatycznych.

2. Pozostałe wymagania:
1) sprzęt informatyczny będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy,
nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta
i wykonany w ramach bezpiecznych technologii;
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty zgodności
z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne
aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm
określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE,
3) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie
producenta urządzenia realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej
producenta numeru seryjnego lub modelu drukarki,
4) Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń
budynków w godzinach pracy Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu
terminu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 16475,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20903,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23570,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20903,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775 264 55 36

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20903,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16576,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24280,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16576,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corso-BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671481480

7.3.3) Ulica: Dworcowa 81

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-009

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16576,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.