Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00141171/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego, szybowcowego i samolotowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie” SPRAWA NR 6/25/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10733011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego, szybowcowego i samolotowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie” SPRAWA NR 6/25/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fced8cdc-3741-4676-b21b-899db4d6669e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100208/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Szkolenie szybowcowe, spadochronoowe i lotnicze dla uczniów OLL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141171
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/25/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maksymalnie 48 (czterdziestu ośmiu) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie(po ukończeniu przez nich II klasy 4-letniego liceum) zgodnie z programem szkolenia spadochronowego, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego składającego się z:
• szkolenia teoretycznego – w wymiarze 8 godzin (ośmiu godzin) - kończącego się wewnętrznym egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia spadochronowego: teoria (teoretyczny kurs spadochronowy), uprawniającego do szkolenia praktycznego;
• szkolenia praktycznego – obejmującego 5 (pięć) skoków ze spadochronem metodą na linę desantową (od 800 - 1500 m AGL) zgodnie z zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego programem szkolenia;
• Szkolenie teoretyczne i praktyczne powinno odbyć się w 4 (czterech) grupach szkoleniowych (48 osób): I-12, II-12, III-12, IV-12 osób każda przez okres do 6 (sześciu) dni. W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia praktycznego w ciągu 5 (pięciu) dni, dopuszcza się możliwość wydłużenia trwania szkolenia praktycznego dla każdej z grup.
Szkolenie teoretyczne i praktyczne powinno zostać zrealizowane w terminie od dnia 27.06.2025 r. do dnia 31.07.2025 r.
Wykonawca w formularzu ofertowym będzie zobowiązany do podania łącznej ceny usługi i innych świadczeń, niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia zgodnie z wymaganiami zamawiającego oraz projektowanymi postanowienia umowy.
Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia opisane w SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
4.1. ZADANIE I (teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 2a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
c) Załącznik Nr 2b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 177600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie 21 (dwudziestu jeden) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich III klasy 4-letniego liceum) zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;Teoretyczne szkolenie szybowcowe należy zrealizować zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego w wymiarze minimum 60 godzin lekcyjnych, przez ok. 9 dni. Teoretyczne szkolenie szybowcowe należy zakończyć wewnętrznym egzaminem oraz wystawieniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu teoretycznym, wymaganym do uzyskania licencji pilota szybowcowego SPL.
Szkolenie szybowcowe praktyczne obejmuje 5 (pięć) lotów samodzielnych szybowcem za wyciągarką i 5 (pięć) lotów samodzielnych szybowcem za samolotem tzn. w trakcie lotów samodzielnych uczeń znajduje się w kabinie szybowca sam bez instruktora lub innej osoby nadzorującej. Szkolenie szybowcowe dla każdego ucznia zostanie zrealizowane zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Szkolenie szybowcowe praktyczne zostanie zrealizowane w okresie około 14 dni. Po zrealizowanym szkoleniu szybowcowym praktycznym Wykonawca wystawi zaświadczenia zgodnie ze wzorem zamieszonym w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 września 2013 r. w sprawie licencjonowania personelu lotniczego (Dz. U.2021. poz. 1713 t.j.).
Szkolenie teoretyczne i praktyczne szybowcowe odbędzie się w okresie od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 01.07.2025 r. do 25.08.2025r.)
Wykonawca w formularzu ofertowym będzie zobowiązany do podania łącznej ceny usługi i innych świadczeń, niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia zgodnie z wymaganiami zamawiającego oraz projektowanymi postanowienia umowy.
Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia opisane w SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
ZADANIE II (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 3a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
c) Załącznik Nr 3b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 230950,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe maksymalnie 20 (dwudziestu) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich III klasy 4-letniego liceum) zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;Teoretyczne szkolenie szybowcowe należy zrealizować zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego w wymiarze minimum 60 godzin lekcyjnych, przez ok. 9 dni. Teoretyczne szkolenie szybowcowe należy zakończyć wewnętrznym egzaminem oraz wystawieniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu teoretycznym, wymaganym do uzyskania licencji pilota szybowcowego SPL.
Szkolenie szybowcowe praktyczne obejmuje 5 (pięć) lotów samodzielnych szybowcem za wyciągarką i 5 (pięć) lotów samodzielnych szybowcem za samolotem tzn. w trakcie lotów samodzielnych uczeń znajduje się w kabinie szybowca sam bez instruktora lub innej osoby nadzorującej. Szkolenie szybowcowe dla każdego ucznia zostanie zrealizowane zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Szkolenie szybowcowe praktyczne zostanie zrealizowane w okresie około 14 dni. Po zrealizowanym szkoleniu szybowcowym praktycznym Wykonawca wystawi zaświadczenia zgodnie ze wzorem zamieszonym w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 września 2013 r. w sprawie licencjonowania personelu lotniczego (Dz. U.2021. poz. 1713 t.j.).
Szkolenie teoretyczne i praktyczne szybowcowe odbędzie się w okresie od podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.07.2025 r. do 25.08.2025r.
Wykonawca w formularzu ofertowym będzie zobowiązany do podania łącznej ceny usługi i innych świadczeń, niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia zgodnie z wymaganiami zamawiającego oraz projektowanymi postanowienia umowy.
Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia opisane w SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
ZADANIE III (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 3a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III;
c) Załącznik Nr 3b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 219952,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IV – teoretyczne i praktyczne szkolenie samolotowe według programu szkolenia do uzyskania PPL(A) dla 20 (dwudziestu) uczniów klasy czwartej OLL - kandydatów do Lotniczej Akademii Wojskowej.• Wykonawca przeprowadzi pełne szkolenie teoretyczne wg Programu Szkolenia do uzyskania PPL(A), zakończone uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończonym szkoleniu teoretycznym wg programu PPL(A)” uprawniającego przystąpienie do egzaminu państwowego przed LKE ULC.
• Wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne (50 godzin) na samolotach w zakresie do uzyskania warunków umożliwiających ubieganie się o licencję PPL(A) wg Programu Szkolenia zatwierdzonego przez ULC w ośrodku szkolenia lotniczego legitymującego się certyfikatem ATO, zakończone uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończeniu praktycznego szkolenia samolotowego do licencji pilota samolotowego PPL(A)”.
• Ośrodek szkolenia praktycznego powinien posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w szkoleniu praktycznym do Licencji PPL(A).
• Wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne, po zakończeniu szkolenia teoretycznego uczniów OLL realizowane na lotnisku kontrolowanym (tzn. na którym zapewniana jest służba kontroli ruchu lotniczego) w dni wolne od nauki szkolnej oraz w dni nauki szkolnej po zajęciach dydaktycznych w godz. od 15.00 – do 20.00.
• Wykonawca poniesie koszty przewozu uczniów z siedziby szkoły na lotnisko i z lotniska do siedziby szkoły. Maksymalna odległość przewozu uczniów wynosi 130 km. Przewoźnik powinien posiadać obowiązujące uprawnienia do przewozu osób (licencję na przewóz osób i zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika).
• Wykonawca szkolenia praktycznego zrealizuje lub zakończy szkolenie praktyczne przeszkoleniem na typie statku powietrznego DA20 DIAMOND w zakresie umożliwiającym kontynuację szkolenia praktycznego po rekrutacji uczniów OLL do LAW.
Kompleksowe szkolenie samolotowe zostanie zrealizowane najpóźniej do dnia 27.06.2025r.
Cena jednostkowa, przypadająca za zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia samolotowego teoretycznego i praktycznego do uzyskania licencji PPL(A) dla jednego ucznia powinna zawierać koszt:
• szkolenia teoretycznego 100 godz.
• szkolenia praktycznego 50 godz.
• koszty przewozu uczniów z siedziby szkoły na lotnisko i z lotniska do siedziby szkoły.
Wykonawca w formularzu ofertowym będzie zobowiązany do podania łącznej ceny usługi i innych świadczeń, niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia zgodnie z wymaganiami zamawiającego oraz projektowanymi postanowienia umowy.
Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia opisane w SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
ZADANIE IV (teoretyczne i praktyczne szkolenie samolotowe wg programu szkolenia do uzyskania PPL(A):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 4a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III;
c) Załącznik Nr 4b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 860000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKY CLUB SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80133700568
7.3.3) Ulica: MONTE CASSTINO 8/27
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-305
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-27 do 2025-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230950,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230950,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230950,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171410080
7.3.3) Ulica: LOTNISKOWA 14
7.3.4) Miejscowość: MIELEC
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
jakie przetargi wygrała firma
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230950,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-08-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219952,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219952,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219952,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171410080
7.3.3) Ulica: LOTNISKOWA 14
7.3.4) Miejscowość: MIELEC
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
jakie przetargi wygrała firma
AEROKLUB MIELECKI IM. BRACI DZIAŁOWSKICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219952,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-08-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEROKLUB "ORLĄT" W DĘBLINIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161626435
7.3.3) Ulica: SZKOŁY PODCHORĄŻYCH LOTNICTWA 1
7.3.4) Miejscowość: DĘBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 08-521
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ATO Avioner / Syntecode Sp. z o.o. - SZKOLENIE TEORETYCZNE PPL(A)
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa przeglądu specjalnego silnika Continental IO-240B.
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.