Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115872/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00132108/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarzy i pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej oraz zewnętrznej stolarki drzwiowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarocinie przy ul. Wrocławskiej 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92620200-b80f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd powszechny - sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarzy i pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej oraz zewnętrznej stolarki drzwiowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarocinie przy ul. Wrocławskiej 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92620200-b80f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.262.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 448321,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w szczególności następujących robót w budynku Sądu Rejonowego w Jarocinie przy ul. Wrocławskiej 6:
- roboty elektryczne: montaż okablowania, wymiana rozdzielni, montaż osprzętu i opraw oświetleniowych;
- roboty budowlane: roboty przygotowawcze, usunięcie starych powłok malarskich, naprawa spękań ścian i sufitów, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, tynkowanie, wymiana wykładzin lub płytek w pomieszczeniach, wykonanie sufitów podwieszanych, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, wymiana osprzętu elektrycznego
w remontowanych pomieszczeniach (gniazdka, włączniki, oprawy), montaż nowej armatury w łazienkach, roboty porządkowe po wykonanych robotach, wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej (2 szt.).
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić
w remontowanych pomieszczeniach (pokojach, salach rozpraw) listwy przypodłogowe. Należy przyjąć listwy przypodłogowe min. PCV w kolorze zbliżonym do ścian lub podłóg, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Prace wykonywane będą w pom. 06, 015, 105, 107, 109, 203, 204, 206, 208, korytarz parter, I piętro, II piętro wraz z klatką schodową.
2. Prace remontowe będą prowadzone w czynnym obiekcie – nie mogą zakłócać funkcjonowania Sądu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221880913
7.3.3) Ulica: Leśna 2
7.3.4) Miejscowość: Uciechów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG "Czyste Miasto, Czysta Gmina" wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części
- Wykonanie remontu boiska do gry w piłkę ręczną w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.