eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA WE WSCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000661026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 25

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw.wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7e46483-c1a6-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7e46483-c1a6-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133079/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.SOSW/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1177200 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zajęcia hipoterapii w szacunkowej ilości od 100 do 200 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zajęcia fizjoterapii w szacunkowej ilości od 150 do 300 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Zajęcia Integracji sensorycznej w szacunkowej ilości od 175 do 350 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 31500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Zajęcia terapii logopedycznej w szacunkowej ilości od 150 do 300 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem w szacunkowej ilości od 130 do 260 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Zajęcia terapii psychologicznej w szacunkowej ilości od 20 do 40 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Zajęcia terapii neurologopedycznej w szacunkowej ilości od 125 do 250 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Zajęcia terapii surdopedagogicznej w szacunkowej ilości od 15 do 30 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Zajęcia terapii tyflopedagogicznej w szacunkowej ilości od 15 do 30 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Zajęcia terapii pedagogicznej w szacunkowej ilości od 225 do 450 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 40500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Zajęcia gimnastyki korekcyjnej w szacunkowej ilości od 100 do 200 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – Zajęcia terapii ręki w szacunkowej ilości od 25 do 50 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania; 8) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Jazdy Konnej Maciej Gołąbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251941822

7.3.3) Ulica: Jędrzychowice 63

7.3.4) Miejscowość: Jędrzychowice

7.3.5) Kod pocztowy: 67-407

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40491,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.