Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00279666/01 - Wynik z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Wyszogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rębowska 37
1.5.2.) Miejscowość: Wyszogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-450
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242672600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@wyszogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80cb3e5e-9150-49dd-a07e-3426c59cd681
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047960/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina i Miasto Wyszogród" realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działania 2.2. wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczny Samorząd”, Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/ włączając w to proces składania ofert.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość komunikacji na linii Zamawiający - Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zamawiający informuje jednocześnie, że korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
4. Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca, którego zamiarem jest wzięcie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Wyszogrodzie wraz z jednostkami organizacyjnymi” musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Zamawiający informuje, że oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie Zakupowej i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty głoszący, że „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”;
formularz oferty wraz z załącznikami i dokumentami sporządzanymi przez Wykonawcę powinien być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, zaś w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty przedmiotowe pełnomocnictwo;
treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia;
oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert;
Wykonawca pobiera formularz ofertowy wraz z oświadczeniami na swój komputer, wypełnia pliki w wersji elektronicznej (np. word), zapisuje wypełnione dokumenty na swoim dysku w formacie pdf, a następnie podpisuje pliki pdf kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym;
po wybraniu przycisku „złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiającej przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola typu „przeciągnij” i „upuść” służące do dodawania plików;
wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu „Wypełniony formularz oferty”;
w kolejnym polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”, Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKR.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie
z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina i Miasto Wyszogród”, a w szczególności:
Dla części A:
usługa wykonania audytu KRI uoKSC oraz audytu SZBI dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
usługa wykonania audytu KRI uoKSC oraz audytu SZBI dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie;
usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wyszogrodzie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie
z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina i Miasto Wyszogród”, a w szczególności:
usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie;
usługa przeprowadzenia szkolenia kadry kierowniczej z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie
z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina i Miasto Wyszogród”, a w szczególności:
Dla części C:
dostawa serwera (1 szt.) wraz z usługą wdrożenia dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
dostawa serwera (1 szt.) wraz z usługą wdrożenia dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie;
dostawa oprogramowania do backupu wraz z wdrożeniem dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
dostawa autentykacji dwuetapowej wraz z usługą wdrożenia i konfiguracją dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT i zabezpieczeniami wraz
z wdrożeniem dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
dostawa urządzeń UPS stanowiskowych (25 szt.) dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
dostawa biblioteki taśmowej (1 szt.) wraz z usługą wdrożenia i konfiguracji dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
dostawa zasilacza awaryjnego do serwera (1 szt.) dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
dostawa agregatu prądotwórczego (1 szt.) dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród;
usługa przeprowadzenia szkolenia specjalistycznego dla informatyka w zakresie rozwiązań sprzętowych wdrażanych w ramach grantu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu;
spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu i informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
3.1. Spełniają warunki w obszarze kompetencyjnym (odpowiednio dla usług wykonania audytów, opracowania dokumentacji i usług szkoleniowych) oraz obszaru technicznego (dostaw sprzętu i oprogramowania), które to zostały szczegółowo ujęte w Rozdziale XIII pkt. 3 SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.2. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) złotych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium wyłącznie dla Części 3 niniejszego zamówienia i wymaga się, aby oferta w Części 3 została zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 złotych )2. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w postaci:
środków pieniężnych;
gwarancji bankowych;
gwarancji ubezpieczeniowych;
poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6B Ust. 5 pt. 2 Ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 wraz z późn. zm.)
3. Zamawiający określa, że termin wniesienia wadium do postępowania upływa dnia 7 maja 2025r o godzinie 10.00 .
4. Zamawiający informuje, że wadium wnoszone w środkach pieniężnych należy wpłacić przelewem na numer rachunku bankowego VISTULA Bank Spółdzielczy (nazwa banku), posiadacz rachunku 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020 tytułem „Wadium do przetargu – Cyberbezpieczny Samorząd”.
5. Zamawiający informuje, że wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę Zakupową w wydzielonym, osobnym pliku, przy czym wadium należy przekazać w oryginale (oryginał gwarancji lub poręczenia) w formie elektronicznej.
6. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesu Zamawiającego, przez co rozumie się, że zapłata wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których głosi Art. 98 Ust. 6 Ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w Art. 98 Ust. 1 Pkt. 1-3 Ustawy Pzp.
8. Zamawiający informuje, że zwrot wadium na wniosek Wykonawcy zostanie zrealizowany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, który:
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
złożył ofertę, która następnie została odrzucona;
po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zatrzymania wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż środki pieniężne, występuje odpowiednia do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 107 Ust. 2 lub Art. 128 Ust. 1 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w Art. 57 lub Art. 106 Ust. 1, oświadczenia o którym mowa w Art. 125 Ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której głosi Art. 223 Ust. 2 Pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę, jako oferty najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli wymagane);
c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
10. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawcy, który jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i właściwości polskich sądów.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.3. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, jeżeli wystąpi nieprzewidziana okoliczność o obiektywnym charakterze, która w sposób istotny wpłynie na możliwość wykonania przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - edukatorzy
- Organizacja usług szkoleniowych dla Uczestników projektu ,,KLAMERKA"
- Świadczenie usługi specjalisty: wychowawcy/pedagoga w klubie młodzieżowym oraz animatora w klubach sąsiedzkich dla uczestników projektu pn. "Jestem!"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 4"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.