Ogłoszenie z dnia 2023-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W RADECZNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 4
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-379457f5-b4f1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379457f5-b4f1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070120/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/PZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197305,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części zamówienia nr 1, pn. Zadanie nr I - Przetwory owocowo-warzywne, stanowią produkty spożywcze w asortymencie i ilościach:Chrzan tarty (160g÷180g) - szt. 2000
Chrzan tarty (280g÷300g) - szt. 600
Dżem porzeczkowy (280g÷300g) - szt. 300
Dżem truskawkowy (280g÷300g) szt. 1300
Dżem brzoskwiniowy (280g÷300g) - szt. 1300
Groszek konserwowy 400g - szt. 2100
Ketchup 500g - szt. 700
Kisiel 1 kg - szt. 100
Kukurydza konserwowa 400g - szt. 1300
Fasola czerwona konserwowa 400 g - szt.360
Marmolada wieloowocowa (1 kg÷15 kg) - kg 450
Musztarda 500g - szt. 1400
Ocet 10% 0,5 l - szt. 500
Syrop owocowy 1 l - szt. 550
Koncentrat pomidorowy 0,9 l - szt. 820
Kwasek cytrynowy (15g-20g) - szt. 1200
Sos grzybowy 1kg - szt. 70
Sos boloński 1 kg - szt. 30
Sos pieczeniowy 1kg - szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332290-3 - Dżemy
15332230-5 - Marmolady
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
4.5.5.) Wartość części: 55932,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części zamówienia nr 2, pn. Zadanie nr II - Przetwory zbożowe, kasze, makarony, mąki, ryż, stanowią produkty spożywcze w asortymencie i ilościach:Kasza gryczana (1kg-5kg) - kg 1300
Kasza jęczmienna (1kg-5kg) - kg 1500
Kasza manna (1kg-5kg) - kg 500
Kasza jaglana (1kg-5kg) - kg 500
Płatki owsiane (0,5kg - 1kg) - kg 600
Płatki ryżowe (0,5kg - 1kg) - kg 350
Ryż (1kg - 5 kg) - kg 2000
Mąka pszenna typ 450-500, 1kg - kg 1900
Mąka ziemniaczana 1kg kg 75
Bułka tarta 0,5 kg - kg 300
Makaron nitka (1kg-5kg) - kg 700
Makaron świderek (1kg-5kg) - kg 2300
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15613300-1 - Produkty zbożowe
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
03211300-6 - Ryż
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 58249,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części zamówienia nr 3, pn. Zadanie nr III - Przyprawy, margaryny i oleje, kawa, herbata, cukier, stanowią produkty spożywcze w asortymencie i ilościach:Cukier kryształ 1kg - kg 6500
Cukier waniliowy 10g - 16g - szt. 500
Kostka rosołowa 10g - szt. 3500
Liść laurowy 10g - 15g - szt. 400
Majeranek 10g - 15g - szt. 850
Pieprz czarny mielony 1kg - kg 20
Pieprz ziołowy 1kg - kg 40
Przyprawa do zup granulowana w torebkach 1kg - kg 600
Przyprawa w płynie do zup i sosów 1 l - szt. 600
Sól spożywcza jodowana 1kg - kg 800
Ziele angielskie 10g - 15 g - szt. 370
Zupa grzybowa 1kg - kg 65
Margaryna do smarowania pieczywa kubek 500g - kg 1900
Margaryna zwykła kostka 250g - kg 200
Olej rzepakowy 1 l - szt. 800
Olej rzepakowy 5 l - szt. 100
Smalec - kg 370
Herbata granulowana 100g - kg 300
Kakao (100g-500g) - kg 70
Kawa inka 150g - kg 75
Kawa zbożowa 500g - kg 65
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15831000-2 - Cukier
15841000-5 - Kakao
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872400-5 - Sól
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15891000-0 - Zupy i buliony
15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce
4.5.5.) Wartość części: 83123,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57278,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64199,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57278,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO sp. z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430037770
7.3.3) Ulica: Kraczewicka 180
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.5) Kod pocztowy: 24-320
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57278,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-11 do 2024-04-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58249,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74262,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58249,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO sp. z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430037770
7.3.3) Ulica: Kraczewicka 180
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.5) Kod pocztowy: 24-320
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58249,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-11 do 2024-04-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88597,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116146,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88597,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO sp. z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430037770
7.3.3) Ulica: Kraczewicka 180
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.5) Kod pocztowy: 24-320
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88597,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-11 do 2024-04-11PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
więcej: Ryż »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.