Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00137276/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów – JG/2/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684794600
1.5.8.) Numer faksu: 684794602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2efb58f-adcc-4c23-87a1-85af6abf1cea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów – JG/2/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2efb58f-adcc-4c23-87a1-85af6abf1cea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122211/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JG/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 476850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – MIASTOWorki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzeźroczyste, o grubości 60 mikronów:
- worki niebieskie z opisem: PAPIER, o pojemności 120 l, w ilości 120.000 szt.,
- worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE I METALE, o pojemności 120 l w ilości 250.000 szt.,
- worki zielone z opisem: SZKŁO, o pojemności 80 l, w ilości 100.000 szt.,
- worki brązowe z opisem: BIOODPADY, o pojemności 120 l, w ilości 270.000 szt.,
Worki dodatkowo poza logo Zamawiającego muszą posiadać oznaczenie gminy na potrzeby, której są zamawiane (nazwa gminy, zostanie dostarczona w dniu podpisania umowy)
Ponadto będą zamawiane worki bez oznaczenia gminy, zawierające tylko logo Zamawiającego – worki transparentne (poz. 5-8 tabeli):
-- worki niebieskie z opisem: PAPIER, o pojemności 120 l, w ilości 20.000 szt.,
- worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE I METALE, o pojemności 120 l w ilości 20.000 szt.,
- worki zielone z opisem: SZKŁO, o pojemności 80 l, w ilości 20.000 szt.,
- worki brązowe z opisem: BIOODPADY, o pojemności 120 l, w ilości 10.000 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
4.5.5.) Wartość części: 246450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – GMINYGŻ
Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzeźroczyste, o grubości 50 mikronów:
- worki niebieskie z opisem: PAPIER I TEKTURA, o pojemności 120 l, w ilości 70.000 szt.,
- worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE, METALE I OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE, o pojemności 120 l, w ilości 180.000 szt.,
- worki zielone z opisem: SZKŁO, o pojemności 120 l, w ilości 80.000 szt.,
- worki brązowe z opisem: ODPADY ZIELONE I BIODEGRADOWALNE, o pojemności 120 l, w ilości 70.000 szt.,
LŁ
Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzezroczyste, o grubości 60 mikronów:
- worki niebieskie z opisem: PAPIER I TEKTURA, o pojemności 120 l, w ilości 22.000 szt.,
- worki żółte z opisem: TWORZYWA SZTUCZNE, METALE, o pojemności 120 l, w ilości 60.000 szt.,
- worki zielone z opisem: SZKŁO, o pojemności 80 l w ilości 22.000 szt.,
- worki brązowe z opisem: ODPADY BIODEGRADOWALNE, o pojemności 120 l, w ilości 30.000 szt.
Worki dodatkowo poza logo Zamawiającego muszą posiadać oznaczenie gminy na potrzeby, której są zamawiane (nazwa, adres gminy, zostaną dostarczone w dniu podpisania umowy).
WK
Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzeźroczyste o grubości 60 mikronów;
- worki niebieskie z opisem: PAPIER I TEKTURA, o pojemności 120 l, w ilości 30.000 szt.,
- worki żółte z opisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, o pojemności 120 l w ilości 50.000 szt.,
- worki zielone z opisem: SZKŁO, o pojemności 80 l, w ilości 30.000 szt.,
- worki brązowe z opisem: BIOODPADY, o pojemności 120 l, w ilości 30.000 szt.
ŁK
Worki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii polietylenowej LDPE, półprzeźroczyste o grubości 60 mikronów;
- worki niebieskie z opisem: PAPIER, o pojemności 120 l, w ilości 22.000 szt.,
- worki żółte z opisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, o pojemności 120 l w ilości 30.000 szt.,
- worki zielone z opisem: SZKŁO, o pojemności 80 l, w ilości 22.000 szt.,
- worki brązowe z opisem: BIOODPADY, o pojemności 120 l, w ilości 30.000 szt.
Worki dodatkowo poza logo Zamawiającego muszą posiadać oznaczenie gminy na potrzeby, której są zamawiane (nazwa, adres gminy, zostaną dostarczone w dniu podpisania umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
4.5.5.) Wartość części: 230400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200367,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200367,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300550,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192076,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376035,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192076,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288115,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Modernizacja kotłowni o mocy 90 kW na Stadionie Syrena w Żarach
- Dostawa wraz z montażem kontenera socjalno - sanitarnego
- "Termomodernizacja budynków SOSW w Żarach"
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Żarskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Termomodernizacja budynku filii Miejskiego Przedszkola nr 10 BAJKA w Żarach
więcej: przetargi w Żarach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.