Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00137311/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA WRAZ Z WYKOŃCZENIEM I WYPOSAŻENIEM BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6
1.5.2.) Miejscowość: Strachówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257562828
1.5.8.) Numer faksu: 257562829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strachowka.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA WRAZ Z WYKOŃCZENIEM I WYPOSAŻENIEM BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-527b9358-260e-4219-8f7b-f5271549dc48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068169/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wraz z wykończeniem i wyposażeniem budynku świetlicy w miejscowości Równe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:
„BUDOWA WRAZ Z WYKOŃCZENIEM I WYPOSAŻENIEM BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE”.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wraz
z wykończeniem i wyposażeniem budynku świetlicy w miejscowości Równe w ramach n/w zadań budżetowych:
1. „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Równe”
2. „Wykończenie oraz wyposażenie budynku świetlicy w miejscowości Równe”
3. „Rozbiórka starego budynku świetlicy przy OSP w sołectwie Równe”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku OSP o świetlicę wiejską
o konstrukcji tradycyjnej murowanej, niezbędne urządzenia i przyłącza infrastruktury technicznej obejmujące: instalację sanitarną, elektryczną, gazową, szczelny zbiornik na nieczystości płynne o poj. 10m3, miejsce gromadzenia odpadów, porządkowanie i zagospodarowanie terenu, wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z bankiem energii oraz wyposażenie budynku świetlicy w stoły (30 szt.) i krzesła (200 szt.). Przedmiotem zamówienia są również roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku OSP Równe o kubaturze 620 m3 wraz z wywiezieniem i utylizacją materiału z rozbiórki, na które Zamawiający posiada decyzję pozwolenia na rozbiórkę z dnia 27.11.2024 r.
Zaprojektowany obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym z dachem dwuspadowym, kryty blachą na rąbek stojący. Budynek zakończony dwiema attykami. Zamówienie obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu robót ziemnych, ław i ścian fundamentowych, podłóg na gruncie, słupów, ścian, konstrukcji dachowej wraz z pokryciem, wykonanie tynków i okładzin, robót malarskich, wykonanie nawierzchni, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie instalacji elektrycznej
i przebudowa instalacji gazowej.
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
- na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
- ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
- zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
- obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja
powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
- przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt
czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym
warunkiem rozpoczęcia robót,
- po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed
rozpoczęciem prac.
- od Wykonawcy wymagane jest wykonanie świadectwa charakterystyki
energetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SWZ:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2147493,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2425054,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2147493,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Zbigniew Bedecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621064715
7.3.3) Ulica: Miodowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2147493,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia pracowni eksperymentu w ramach realizowanego projektu "Przyszłość Tarnowca - rozwój edukacji ogólnej na terenie Gminy Tarnowiec"
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.