eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d93576f-cc63-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135394/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199001,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: „Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej
oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.“
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 – Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
Część nr 2 – Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa
Suwałki w 2023 r.
1) Opis dot. Części nr 1 – Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób
uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2007, nr 51, poz. 342).
b) Zarządzeniu nr 65 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 2022 r. w sprawie wzorca oraz zasad i
norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
c) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji
techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
2) Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno – technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna
dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego lasów Państwowych w
Bedoniu oraz stronie :
a) wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes
b) szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno – technologiczna
zamieszczona pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VsRrCBbxKM8
c) dokumenty wskazane w pkt. 3.2 pkt 2 SWZ:
https://www.gov.pl/web/dglp/zarzadzenia-i-decyzje
http://www.lasy.gov.pl/pl/pro/publikacje/

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18300000-2 - Części garderoby

18800000-7 - Obuwie

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18200000-1 - Odzież wierzchnia

4.5.5.) Wartość części: 119957,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: „Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej
oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.“
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 – Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
Część nr 2 – Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa
Suwałki w 2023 r.
1) Opis dot. Części nr 2 – Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników
Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
A. Odzież i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony
indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173).
b) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego
Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych
Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku.
c) Protokole dodatkowym nr 26 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego
Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych
Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 2 0 marca 2017 r.
B. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać
oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o
systemie ocen zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. 2019, poz. 544) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony
indywidualnej.
C. Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru
leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika.
2) Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno – technologiczna mundurów leśnika
oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego lasów
Państwowych w Bedoniu oraz stronie :
a) wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes
b) szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno – technologiczna
zamieszczona pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VsRrCBbxKM8
c) dokumenty wskazane w pkt. 3.2 pkt 2 SWZ:
https://www.gov.pl/web/dglp/zarzadzenia-i-decyzje
http://www.lasy.gov.pl/pl/pro/publikacje/

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18300000-2 - Części garderoby

18800000-7 - Obuwie

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 79043,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154792,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160404,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154792,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Rynek Piotr Bremerski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711460171

7.3.3) Ulica: ul. G.K. Mackiewicza 6

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154792,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-07 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81221,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81221,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Rynek Piotr Bremerski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711460171

7.3.3) Ulica: ul. G.K. Mackiewicza 6

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81221,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-07 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.