eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrachówkaODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH
NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6

1.5.2.) Miejscowość: Strachówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH
NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b280e603-bc18-420b-b119-ba768a8fe1ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068169/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe obejmowało odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w terminie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. Podstawę ustalenia wynagrodzenia umownego Wykonawcy stanowiły ceny jednostkowe za odbiór i zagospodarowanie 1 Mg poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Z uwagi na większe od szacunkowych ilości faktycznie odbieranych odpadów kwota określona w umowie jako wartość wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy wyczerpała się szybciej niż zakładane w umowie 18 miesięcy. Do czasu przygotowania, ogłoszenia i rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego Zamawiający zamierza skorzystać z przewidzianego w Specyfikacji Warunków Zamówienia udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp - zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 25 % wartości zamówienia podstawowego .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w okresie do dnia 30.06.2025 r..
Szacowana ilość odpadów w w/w okresie wynosi:
Lp. Rodzaj frakcji odpadu Szacunkowa 3 - miesięczna masa odpadów
do odbioru i zagospodarowania [w Mg]
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (w tym pozostałości po segregacji) 54
2. Papier i tektura (w tym odpady opakowaniowe z tektury) 10
3. Odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych 0,5
4. Metale ( w tym odpady opakowaniowe z metali), tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe) 33
5. Szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła) 23
6. Odpady opakowaniowe wielomateriałowe 0,5
7. Bioodpady 12
8. Meble i inne odpady wielkogabarytowe 6,94
9. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 5
10. Przeterminowane leki 0,5
11. Chemikalia oraz zanieczyszczone opakowania 0,2
12. Zużyte baterie i akumulatory 0,2
13. Zużyte opony 4
14. Odpady tekstyliów i odzież 1
15. Odpady budowalne i rozbiórkowe z gospodarstw domowych 9
16. Zmieszane odpady opakowaniowe 0,5
17. Popiół z palenisk domowych 0,8
18. Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki 0,2
19. Inne odpady nie wymienione wyżej 0,1
20. Odpady niebezpieczne 0,3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Marcin Pechcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-201-89-67

7.3.3) Ulica: Pedagogów 19

7.3.4) Miejscowość: Dębe Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-311

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150676,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.