Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00131380/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorącego udział w projekcie „Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10716471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorącego udział w projekcie „Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f1c5757-5e05-4ef8-a8c7-a2de671ce4dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064318/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorącego udział w projekcie „Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu nr FEMP.06.13-IP.01-1087/24 24 „Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23249,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje następujące przedmioty:- Plansza edukacyjna – Porosty - 1 sztuka
- Porosty zatopione w pleksi - 1 sztuka
- Ekologia - Odnawialne źródła energii - 1 zestaw
- Ekologia - Odnawialne źródła energii - 1 zestaw
- Mapa ścienna – Roślinność naturalna świata - 1 sztuka
- Rzędy owadów – zestaw - 1 zestaw
- Owady pożyteczne – zestaw - 1 zestaw
- Modele – skóra, włosy, paznokcie człowieka - 1 sztuka
- Model skóry w przekroju - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34999400-0 - Modele w skali
03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
22114300-5 - Mapy
03142000-8 - Produkty zwierzęce
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
42994230-1 - Laminatory
42994220-8 - Przybory do laminowania
38518200-1 - Mikroskopy optyczne stereo lub rozcinające
38634000-8 - Mikroskopy optyczne
38510000-3 - Mikroskopy
38624000-5 - Pomoce optyczne
09330000-1 - Energia słoneczna
18921000-1 - Walizki
38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
14212400-4 - Gleby
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
16640000-3 - Maszyny pszczelarskie
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 2081,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje następujące przedmioty:- Lampka UV z przewodem USB - 1 sztuka
- Laminator - 1 sztuka
- Folia do laminacji - 1 sztuka
- Mikroskop stereoskopowy - 5 sztuk
- Mikroskop cyfrowy - 1 sztuka
- Mikroskop z akumulatorem - 1 sztuka
- Lupa płaska - 10 sztuk
- Energia słoneczna i ogniwa wodorowe – zestaw odnawialna energia - 1 sztuka
- Walizka ekobadacza - 5 sztuk
- Ogródek meteorologiczny - 1 sztuka
- Woreczki gimnastyczne odpady- recykling - 10 sztuk
- Chusta edukacyjna Recykling - 2 sztuki
- Profile glebowe – zestaw magnetyczny - 1 sztuka
- Gleba wpływ człowieka – zestaw doświadczalny - 1 zestaw
- Gleba Plus – zestaw doświadczalny z wyposażeniem laboratorium i Kartami pracy - 1 zestaw
- Zestaw elektronicznych mierników do pomiaru podstawowych parametrów powietrza - 1 zestaw
- Zestaw z odczynnikami i fotometrem do pomiaru parametrów wody - 1 zestaw
- Zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej - 1 zestaw
- Materiały na domki prezentacyjne dla zwierząt – zestaw - 2 zestawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34999400-0 - Modele w skali
03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
22114300-5 - Mapy
03142000-8 - Produkty zwierzęce
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
42994230-1 - Laminatory
42994220-8 - Przybory do laminowania
38518200-1 - Mikroskopy optyczne stereo lub rozcinające
38634000-8 - Mikroskopy optyczne
38510000-3 - Mikroskopy
38624000-5 - Pomoce optyczne
09330000-1 - Energia słoneczna
18921000-1 - Walizki
38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
14212400-4 - Gleby
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
16640000-3 - Maszyny pszczelarskie
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 13185,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia obejmuje następujące przedmioty::Monitor interaktywny - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34999400-0 - Modele w skali
03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
22114300-5 - Mapy
03142000-8 - Produkty zwierzęce
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
42994230-1 - Laminatory
42994220-8 - Przybory do laminowania
38518200-1 - Mikroskopy optyczne stereo lub rozcinające
38634000-8 - Mikroskopy optyczne
38510000-3 - Mikroskopy
38624000-5 - Pomoce optyczne
09330000-1 - Energia słoneczna
18921000-1 - Walizki
38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
14212400-4 - Gleby
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
16640000-3 - Maszyny pszczelarskie
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 7981,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 90/2025 Wymiana okien, witryn bądź drzwi wraz z renowacją elementów stalowych ślusarki w lokalach użytkowych, w podziale na 3 części
- Modernizacja OSP Wróżenice
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW APARATÓW RTG PRZYŁÓŻKOWYCH M1 SOLUTION FOR TOMORROW
- dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby MCWBK
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie mobilnego chromatografu gazowego z wyposażeniem wraz ze szkoleniem użytkowników na potrzeby Wydziału Chemii UJ
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach
- "Dostawa stanowisk dydaktycznych i zestawów panelowych oraz sprzętu diagnostycznego do pracowni elektroniki i elektromobilności Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu".
- 243.2025 Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu do badań i edukacji w wirtualnej rzeczywistości wraz ze szkoleniem na potrzeby Pracowni Multimedialnej i Komputerowej WZIKS UJ.
- Wzrost jakości gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Rejowiec - dostawa wyposażenia
- Zakup pomocy do edukacji ekologicznej w szkołach podstawowych na obszarach wiejskich gminy Śrem - 4 części
- Dostawa sprzętów komputerowych, plotera, monitora mult. w ramach wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy ZSR im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: Produkty zwierzęce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.