eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie"Dostawa materiału kamiennego (kruszywa) na potrzeby remontu dróg gminnych wraz z rozwiezieniem i profilowaniem"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiału kamiennego (kruszywa) na potrzeby remontu dróg gminnych wraz z rozwiezieniem i profilowaniem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0818277201

1.5.8.) Numer faksu: 0818277200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.opolelubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiału kamiennego (kruszywa) na potrzeby remontu dróg gminnych wraz z rozwiezieniem i profilowaniem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eedc7b7-099d-49d6-b705-4081f6b7e888

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mieszanki kamiennej na poztreby dóg gminnych wraz z usuługa profliowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121506

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.217.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa o uziarnieniu ciągłym 0-32 mm (dolomit) w łącznej ilości 2565 ton wraz z jego transportem i rozładunkiem na terenie miasta/gminy Opole Lubelskie oraz profilowaniem dróg gminnych – wykaz lokalizacji dostaw i profilowania mieszanki zgodny z harmonogramem dostaw materiału stanowiącym załącznik do umowy.
3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w/g harmonogramu stanowiącego załącznik do umowy, po złożeniu przez Zamawiającego pisemnego lub telefonicznego zapotrzebowania okresowego na dostawę, z określeniem ilości materiału i miejsca dostawy. W załączniku nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowne) określono szacunkową, przewidywaną ilość ton materiału na potrzeby Gminy.
Przed zawarciem umowy przygotowany zostanie przez Zamawiającego załącznik do umowy, według załączonego do SWZ wzoru, tj. harmonogram dostaw materiału na terenie gminy zgodnie z zapotrzebowaniem. Zamawiający informuje, iż załączony wzór harmonogramu może ulec zmianie, natomiast ilość ton pozostanie bez zmian.
4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć kruszywo w ciągu 2 dni od złożenia pisemnego lub telefonicznego zamówienia przez Zamawiającego lub w innym podanym przez Zamawiającego terminie nie dłuższym niż termin określony w SWZ jako końcowy termin realizacji zamówienia.
5. Dostarczane kruszywo powinno odpowiadać zamówieniu oraz musi być zgodne z obowiązującymi normami, (gatunek 1) .
6. Profilowanie dróg gminnych odbywać się będzie w miarę potrzeb, po złożeniu przez Zamawiającego pisemnego lub telefonicznego zapotrzebowania, z określeniem miejsc w której będzie profilowana droga.
7. Przez profilowanie należy rozumieć rozwożenie dostarczonego materiału oraz jego rozgarnięcie na wskazanym odcinku drogi.
8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikaty bądź świadectwa jakości na zamówione i dostarczone materiały.
9. Kontrolnemu ważeniu podlegać będzie min. 10% dostaw. Koszt kontrolnego ważenia pokrywa dostawca.
11. Jeżeli w SWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ wraz z załącznikami.
12. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są już mu znane na tym etapie) firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.
c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 stosuje się odpowiednio.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań dotyczących zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214536,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214536,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe “MIREX” Mirosław Kwapiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670693381

7.3.3) Ulica: Szymanów 4a

7.3.4) Miejscowość: Lipsko

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214536,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.