Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00098584/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00117504/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowa sieci oświetleniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12803d22-5209-48db-956a-7f81d9dfcd5e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowa sieci oświetleniowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12803d22-5209-48db-956a-7f81d9dfcd5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa oświetlenia dróg i przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1504065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa doświetleń przejść dla pieszych oraz sieci oświetleniowych przy drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie projektów oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych (pkt. od nr 1) do nr 16) i pkt. od nr 21) do nr 34)) oraz sieci oświetleniowych (pkt. 17), 18), 19), 20)) w poniżej wymienionych lokalizacjach:
1) przejście dla pieszych na ulicy Małachowskiego nr 70 (dz. nr 1331/105) – (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 1);
2) przejście dla pieszych na ulicy Rejewskiego (przy kładce, dz. nr 1233/13) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 2);
3) przejście dla pieszych na ulicy Sztolniowej 31 (przy A. Krzywoń,
dz. nr: 1367/21, 1262/6 i 1259/6) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 3);
4) przejście dla pieszych na ulicy Kłokocińskiej 1(skrzyżowanie
z ul. St. Małachowskiego, dz. nr 1131/103, 1079/111 i 1053/92) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 4);
5) przejście dla pieszych na ulicy Gotartowickiej (dz. nr: 1298/113 oraz 1889/75) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 5);
6) przejście dla pieszych na ulicy Gotartowickiej 24 (dz. nr: 311/116 oraz 1298/113) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 6);
7) przejście dla pieszych na ulicy Gotartowickiej 21 (przy Szybowcowej,
dz. nr: 311/116) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 7);
8) przejście dla pieszych na ulicy Włościańskiej 41(dz. nr: 191/52) - (ilość przejść – 1 szt, mapa nr 8);
9) przejście dla pieszych na ulicy Patriotów 1 (przy ul. Czwartaków,
dz. nr: 2765/45) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 9 );
10) przejście dla pieszych na ulicy Patriotów 14 (przy ulicy Bogusławskiego,
dz. nr: 2765/45) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 10);
11) przejście dla pieszych na ulicy Patriotów 18 (obok Biedronki, dz. nr: 2361/40) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 11);
12) przejście dla pieszych na ulicy Patriotów 22 (skrzyżowanie, dz. nr: 2164/24 oraz 2361/40) - (ilość przejść – 3 szt., mapa nr 12);
13) przejście dla pieszych na ulicy Lompy 13 (skrzyżowanie z ulicą Wł. Kuboszka, dz. nr: 2765/45) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 13);
14) przejście dla pieszych na ulicy Groborza (na wysokości toru rolkowego,
dz. nr: 3319/278) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 14) oraz wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wymaganych pozwoleń dotyczących zabudowy przejścia dla pieszych wraz z budową chodnika (około 20 m), obniżenie krawężników, zabudowę kostki integracyjnej( dwóch stron po 40 cm), sfrezowaniem 140 m2 i o ułożeniem nowej warstwy ścieralnej (140 m2)
15) przejście dla pieszych na ulicy Gliwickiej 33 (przy szpitalu, dz. nr: 1) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 15);
16) przejście dla pieszych na ulicy Piłsudskiego (przy bud. nr 33 – obok sądu, dz. nr 503/248) – (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 16);
17) sieć oświetleniowa na ulicy Spacerowej/Błękitnej (punkty świetlne na odcinku Spacerowa 3/ Błękitna 21D, dz. nr: 1900/90) - (ilość słupów – około 8 szt,, ilość opraw około 9 szt. mapa nr 17);
18) sieć oświetleniowa na skrzyżowaniu ulicy Zamojskiego i ulicy Woronicza (ilość słupów – 4 szt., ilość opraw 6 szt., mapa nr 18);
19) sieć oświetleniowa na łączniku ulicy Staffa i ulicy Daszyńskiego - (ilość słupów około – 7 szt, mapa nr 19);
20) sieć oświetleniowa na ulicy Bogusławskiego (wraz z przejściem na ul.Patriotów), (ilość słupów – 15 szt., ilość opraw 16 szt., mapa nr 20);
21) przejście dla pieszych na ulicy 1 Maja (przy ul. Szulika) - (ilość przejść –
2 szt., mapa nr 21);
22) przejście dla pieszych na ulicy Św. Maksymiliana (pomiędzy nr 10 a nr 11) - (ilość przejść - 1 szt., mapa nr 22);
23) przejście dla pieszych na ulicy Rybackiej 38 (przy smażalni) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 23);
24) przejście dla pieszych na ulicy Energetyków (obok wyjazdu na szpital) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 24);
25) przejście dla pieszych przy Rondzie Gliwickim (od ulic: Gliwickiej, Kotucza, Wyzwolenia i od centrum) - (ilość przejść – 4 szt., mapa nr 25);
26) przejście dla pieszych na ulicy Gliwickiej 66 (przy ulicy Żużlowej) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 26);
27) przejście dla pieszych na ulicy Wyzwolenia 33 (przy RSM) - (ilość przejść –
1 szt., mapa nr 27);
28) przejście dla pieszych na ulicy Szewczyka (przy ulicy Nałkowskiej) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 28);
29) przejście dla pieszych na ulicy Skłodowskiej 3 – (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 29);
30) przejście dla pieszych na ulicy Mikołowskiej 83 (przy tężni) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 30);
31) Przejście dla pieszych na ulicy Wodzisławskiej (przy ulicy Sławików) - (ilość przejść – 1 szt., mapa nr 31);
32) przejście dla pieszych na ulicy Piłsudskiego (przy Orlenie) - (ilość przejść –
1 szt., mapa nr 32);
33) przejście dla pieszych na ulicy Patriotów (przy bud. nr 27) - (ilość przejść –
1 szt., mapa nr 33);
34) przejście dla pieszych na ulicy Patriotów (przy bud. nr 29) – (ilość przejść –
1 szt., mapa nr 34).
2. Wykonanie projektów budowlanych oraz projektów technicznych ww. lokalizacji wymienionych (pkt. 1) zgodnie z aktualnymi wymaganiami Prawa Budowlanego (dwa komplety + jedna kopia potwierdzona pieczątką przez odpowiedni organ architektoniczno-budowlany).
3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów/projektów/uzgodnień tj. całej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozytywnego zgłoszenia/pozwolenia na budowę. Zamawiający wymaga przekazania potwierdzonej przez organ architektoniczno-budowlany kopi druków zgłoszenia/pozwolenia obejmujących całe zamierzenie (wszystkie lokalizacje). Jeżeli odpowiedni organ architektoniczno-budowlany stwierdzi, że przedmiotowe zgłoszenie/pozwolenie nie jest wymagane to Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania takiego dokumentu i przekazanie Zamawiającemu.
4. Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów/projektów/uzgodnień
tj. całej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozytywnego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (lub jeśli jest przewidziane - organ stopnia wyższego) - jeśli są wymagane.
5. Uzyskanie wszelkich zgód, opinii i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym map powykonawczych z zabudowanych słupów, kabli i szaf.
6. Opracowanie wymaganych dokumentów dotyczących zabudowy przyłączy energetycznych i uzyskanie wszelkich zgód dotyczących zabudowy przyłączy energetycznych do zasilenia projektowanych doświetleń przejść dla pieszych oraz sieci oświetleniowych (miejsca zabudowy przyłączy – zgodnie z opisem w PFU). Wykonawca w pierwszej kolejności zaraz po zawarciu umowy i wykonaniu wstępnych założeń technicznych uzyska od przedsiębiorstwa energetycznego warunki w sprawie przyłączy energetycznych. Wykonawca ma obowiązek zaprojektowania szaf oświetleniowych obok przyłączy licznikowych (należy uzgodnić z przedsiębiorstwem energetycznym lokalizację przyłączy i dostosować do nich szafy oświetleniowe). Do czasu podłączenia ww. lokalizacji do licznika energetycznego, na pisemne powiadomienie Zamawiającego, Wykonawca tymczasowo podłączy ww. doświetlenia do sieci oświetleniowej napowietrznej własności TNT, po zabudowie licznika Wykonawca podłączy obiekt do nowego przyłącza.
7. Uporządkowanie terenu robót.
8. Utrzymanie i konserwacja wybudowanych urządzeń oświetleniowych
i okablowania w okresie gwarancji.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren prowadzenia robot
z chwilą jego przejęcia.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego i właścicieli terenu z powodu niewłaściwie wykonanych prac budowlanych.
11. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych;
12. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno–Użytkowym wraz z dołączonymi mapami (od nr 1 do nr 34).
13. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
14. Na słupach i szafach oświetleniowych (wymienionych w punkcie nr 1 ppkt od nr 1) do 17) należy nakleić naklejki informujące, że zostały zabudowane z budżetu obywatelskiego . Treść i rozmiar naklejki zostanie uzgodniony na etapie realizacji robót.
15. Należy przewidzieć zabudowę w szafach oświetleniowych dławika indukcyjnego kompensującego moc bierną [dławik o mocy około 25 Vat (max. 30 Vat)].
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1035600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3587817,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1035600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: safepass sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492099076
7.3.3) Ulica: ul. Piramowicza 14/2
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1035600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Przebudowa drogi powiatowej 3536S w Zwonowicach na odcinku od ul. Wyzwolenia 39 do cmentarza przy ul. Sumińskiej
- Dostawa 2 szt. firewalli Juniper SRX 380 lub urządzeń równoważnych
- Zapewnienie aktualizacji baz sygnatur do systemu Proofpoint MSG Protection Bundle/PFPT Protection F-Secure
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa mieszarko podawarki MP-1 lub równoważnej dla Oddziału KWK ROW Ruch Chwałowice
- Dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę oraz instalację zapór drogowych z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych na osiedlu przy ul. Meissnera 7/9/11 w Warszawie / budynek z placem parkingowym / - zaprojektuj i wybuduj.
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadania z zakresu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Daleszyce" - powt.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
- Rozbudowa i wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Wł. Broniewskiego w Graboszycach w celu zwiększenia dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Skalmierzyce, ul. Powstańców Wielkopolskich, gm. Nowe Skalmierzyce
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





