Og³oszenie z dnia 2025-04-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00284676/01 - Wynik z dnia 2025-06-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d688d64-769b-4179-bbec-e81d4e150c58
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00203446
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033178/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11001083.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1085741
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej, która jest dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl. 2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie zakupowej. 3) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na https://platformazakupowa.pl., ani logowania. 5) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy zakupowej oraz wymagania aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformazakupowa.pl tj.: a) sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Osx 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer; d) w³±czona obs³uga JavaScript; e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf; f) Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3; g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 6) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 7) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 8) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia
technicznego Centrum Wsparcia Klienta dostêpnego pod numerem telefonu (22) 101 02 02 lub drog± elektroniczn± na adres cwk@platformazakupowa.pl, oraz poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/kontakt w zak³adce „Prze¶lij zg³oszenie”. 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl// w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, 2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl//. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle
powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych
Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2024 poz. 1320), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym
postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia. 2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. 4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie cz±stkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace zwi±zane z bie¿±cym utrzymaniem nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Micha³owice, polegaj±ce na naprawach cz±stkowych tych nawierzchni mieszank± lub emulsj± na zimno z obciêciem, smarowaniem krawêdzi i pod³o¿a oraz ewentualnym uzupe³nieniem podbudowy z kruszywa ³amanego (wype³nienie niezale¿nie od g³êboko¶ci ubytków).
3. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc;
2) wyciêcie uszkodzonych (zani¿onych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kszta³tów;
3) odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia;
4) wybranie gruzu i oczyszczenie naprawianego miejsca;
5) uzupe³nienie warstw podbudowy - w razie konieczno¶ci;
6) wyrównanie i wykonanie nowej warstwy ¶cieralnej;
7) u³o¿enie mieszanki mineralno–asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zale¿no¶ci od uszkodzenia, zagêszczenie poszczególnych warstw u³o¿onej mieszanki;
8) mechaniczne zagêszczenie mieszanki przy u¿yciu walca lub p³yty wibracyjnej;
9) skropienie krawêdzi wyremontowanego miejsca emulsj± asfaltow± i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm;
10) usuniêcie gruzu i pozosta³o¶ci po wykonanych pracach, uprz±tniêcie terenu;
11) niezbêdn± regulacjê studzienek, urz±dzeñ podziemnych zlokalizowanych w jezdni;
12) pomiar i oznakowanie sprayem numeru ³aty;
13) wykonanie zestawienia wyremontowanych powierzchni (w formie tabeli: numer, d³ugo¶æ, szeroko¶æ, pole powierzchni).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje bie¿±ce remonty dróg w tym:
1) Roboty ziemne:
a) wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni 10 cm, ok. 300,00 m2;
b) plantowanie poboczy oraz usuwanie nadmiaru gruntu zalegaj±cego na krawêdzi jezdni wykonane mechanicznie, ok. 300,00 m2;
c) roboty ziemne wykonane mechanicznie ok. 200,00 m3.
2) Roboty rozbiórkowe i roboty brukarskie:
a) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materia³u z rozbiórki ok. 300,00 m2;
b) przestawienie krawê¿ników betonowych wystaj±cych ok. 70,00 m;
c) naprawa ¶cieków ulicznych z klinkieru uk³adanego w 2 rzêdach ok. 70,00 m2.
3) Podbudowa:
a) wykonanie podbudowy betonowej o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm, pielêgnowane piaskiem i wod± ok. 300,00 m2;
b) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw ³amanych o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm, ok. 180,00 m2;
c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw ³amanych o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm, ok. 300,00 m2;
d) wykonanie górnej podbudowy z kruszyw ³amanych o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm, ok. 180,00 m2;
e) wykonanie dolnej podbudowy z kruszyw ³amanych o grubo¶ci po zagêszczeniu 10 cm, ok. 90,00 m2.
4) Nawierzchnie:
a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsj± asfaltow± na zimno podbudowy t³uczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem ok. 1 500,00 m2;
b) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsj± asfaltow± na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej ok. 1 500,00 m2;
c) wykonanie nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawêdzi mechanicznie ok. 260t;
d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych warstwa wi±¿±ca asfaltowa ok. 3 000,00 m2;
e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. po zagêszczeniu 4 cm, ok. 1 500,00 m2;
f) wykonanie warstwy przeciwspêkaniowej pod warstwy bitumiczne ok. 600,00 m2.
5) Roboty pozosta³e:
a) regulacja pionowa studzienek dla kratek ¶ciekowych ulicznych ok. 8,00 szt.;
b) regulacja pionowa studzienek dla w³azów kana³owych ok. 8,00 szt.;
c) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoci±gowych i gazowych ok. 10,00 szt.
5. Pe³ny zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) „Przedmiarze robót” stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
6. Ilo¶æ wbudowanego materia³u uzale¿niona jest od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy nie gwarantuje zlecenia prac w maksymalnej ilo¶ci. Zmniejszenie prac nie upowa¿nia Wykonawcy do odszkodowania. Zamawiaj±cy przewiduje minimaln± warto¶æ zleconych prac do 90% warto¶ci zawartej umowy.
7. Jednostk± obmiarow± jest 1 m2 remontu nawierzchni.
8. Zamawiaj±cy ka¿dorazowo bêdzie wydawa³ Wykonawcy pisemne Polecenia wykonania zawieraj±ce nazwê ulicy, miejscowo¶æ i zakres planowanych do wykonania prac.
9. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia bêdzie zobowi±zany do:
1) realizacji robót budowlanych, sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, kompleksowo zgodnie z zakresem rzeczowym, ujêtym w dokumentacji technicznej;
2) realizacji robót budowlanych, zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami b±d¼ równowa¿nymi oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wymogami bhp;
3) stosowania siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ i decyzji wydanych przez osoby Przedstawiciela/i Zamawiaj±cego;
4) rozpoczêcia robót w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni kalendarzowe od dnia przes³ania zg³oszenia przez Zamawiaj±cego, przy czym minimalna powierzchnia zleconych prac remontowych nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 20,00 m2;
5) poinformowania Zamawiaj±cego przed przyst±pieniem do robót na drogach o terminie prowadzonych prac;
6) pozostawienia przejezdnego odcinka drogi w celu umo¿liwienia dojazdu do posesji mieszkañcom, w sytuacji je¶li wykonywane roboty bêd± kolidowa³y z dostêpem do posesji, powiadomienie mieszkañców w formie informacji wrzuconej do skrzynki w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed dat± rozpoczêcia robót uniemo¿liwiaj±cych dojazd do posesji;
7) utrzymania miejsca robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzw³ocznego usuwania zbêdnych materia³ów, odpadów, niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych oraz zachowania czysto¶ci i porz±dku;
8) przerwania robót na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;
9) wywozu odpadów i pozosta³o¶ci po pracach we w³asnym zakresie i na w³asny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania. Powy¿sze obowi±zki Wykonawca realizuje przy uwzglêdnieniu tre¶ci art. 101a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, który to przepis przewiduje zapewnienie wysegregowania z wytworzonych odpadów budowlanych i rozbiórkowych okre¶lonych rodzajów odpadów. W przypadku powierzenia przez Wykonawcê obowi±zku wysegregowania podmiotowi, o którym mowa w art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Wykonawca, na ¿±danie Zamawiaj±cego, jest zobowi±zany przekazaæ kopiê zawartej z tym podmiotem umowy;
10) zabezpieczenia wszystkich drzew, krzewów oraz ro¶lin wieloletnich (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace i sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej na terenie prowadzonych prac, (zgodnie z ustaleniami obowi±zuj±cymi w UG);
11) odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni/Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, na swój koszt;
12) usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac w szczególno¶ci dotycz±cych uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektów ma³ej architektury, w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice;
13) zachowania i nieuszkadzania oznaczeñ geodezyjnych, a w przypadku jakiegokolwiek ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice;
14) ka¿dorazowego pozostawienia, po zakoñczeniu prac, miejsca wykonywania prac czystego, tj. wolnego od odpadów, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót;
15) przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cego dokumentów dopuszczaj±cych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz.U.2021 poz. 1213) na wybudowany materia³.
10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz STWiOR.
11. Obowi±zkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie tego samego uk³adu drogowego tj. remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice, na poni¿szych warunkach:
1) stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego;
2) udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych;
3) ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc±;
4) zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu i warto¶ci zamówienia podobnego;
5) udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyst±pienia do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowania Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) wpis do rejestru BDO, zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) je¿eli wykonawca jest wytwórc± odpadów obowi±zanym do prowadzenia ewidencji odpadów lub o¶wiadczenie o braku obowi±zku prowadzenia ewidencji odpadów.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 300.000,00 z³.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat, przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ i/lub wykonuje nale¿ycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:
• 2 roboty polegaj±ce na budowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o warto¶ci min. 400.000,00 z³ brutto ka¿da.
W przypadku robót wykonywanych/bêd±cych w trakcie realizacji na do¶wiadczenie, których Wykonawca siê powo³uje, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli czê¶æ wykonywanego zamówienia zakresem ilo¶ciowym spe³ni wymogi przedmiotu zamówienia, a Wykonawca przedstawi dowód, i¿ realizuje zamówienie nale¿ycie.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie w stanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego ni¿ej wymienione osoby:
• min. 1 osobê (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ;
• min. 2 osoby – posiadaj±ce wpis do Ksi±¿ki operatora maszyn roboczych – grupa 2 (obs³uga koparki, ³adowarki lub koparko-³adowarki, frezarki samojezdnej, operator roz¶cie³acza masy bitumicznej.
Informacje dodatkowe:
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ maj±c na wzglêdzie zakres uprawnieñ niezbêdny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.) zgodnie z którymi przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
c) dysponowania sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ w celu wykonania zamówienia narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi w ni¿ej wymienionym zakresie, umo¿liwiaj±cym wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami bhp jak:
• frezarka drogowa samojezdna 1 szt.;
• roz¶cie³acz masy bitumicznej 1 szt.;
• samochód samowy³adowczy 1 szt.;
• zagêszczarka wibracyjna 1 szt.;
• koparko-³adowarka co najmniej 1 szt.;
albo
• koparka co najmniej 1 szt.;
• i ³adowarka co najmniej 1 szt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±:
1) krajowych:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±;
2) zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2. Wpis do rejestru BDO, je¿eli Wykonawca jest wytwórc± odpadów obowi±zanym do prowadzenia ewidencji odpadów lub o¶wiadczenie o braku obowi±zku prowadzenia ewidencji odpadów.
3. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z Przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4. Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót - z wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
5. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcê – z wykorzystaniem Za³±cznika nr 5 do SWZ.
6. Wykaz sprzêtu przeznaczonego do realizacji zamówienia – z wykorzystaniem za³±cznika nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ orazo¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 – je¿eli wykonawca
sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
2) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy
wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
3) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ
przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu
albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za
zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich
podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;
5) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, b±d¼ kopiê dokumentu,
potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em (je¶li dotyczy).
6. Szczegó³owy kosztorys ofertowy z podanymi cenami jednostkowymi z tabel± elementów scalonych opracowany przez
Wykonawcê na podstawie przedmiaru oraz dokumentacji postêpowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium: 8 000,00 z³.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu
Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego:
1) sytuacji ekonomicznej – musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców;
2) sytuacji finansowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców;
3) zdolno¶ci dot. do¶wiadczenia Wykonawcy – musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców;
4) zdolno¶ci technicznej (personel, sprzêt) - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony, je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-12 12:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-12 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-10
INNE PRZETARGI REGU£Y
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy/ rozbudowy dróg na terenie Gminy Micha³owice"
- "Konserwacja rowów odwadniaj±cych, rzek i zbiorników na terenie gminy Micha³owice"
- "Czyszczenie separatorów ropopochodnych oczyszczaj±cych wody deszczowe, odbiór i unieszkodliwianie odpadów na terenie gminy Micha³owice"
- "Przebudowa przy³±czy napowietrznych i kablowych istniej±cej linii nN oraz budowa kablowej linii o¶wietlenia ulicznego na Al. Jana Paw³a II w Komorowie - gmina Micha³owice"
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane (zabruk wlotów/wylotów przepustów pod drog± z kostki kamiennej 16/18 cm na betonie C16/20 gr. 10 cm) - Nadle¶nictwo Lwówek ¦l±ski, Le¶nictwo Siedlêcin.
- Remont drogi wewnêtrznej w m. Zarêby na dz. ewid. 104.
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastruktur± techniczn± w miejscowo¶ci Orla
- "Modernizacja obiektu rekreacyjnego w miejscowo¶ci Papowo Biskupie"
- Przebudowa drogi gminnej nr 115741R Buków-Jasionów polegaj±ca na budowie odcinka chodnika dla pieszych strona lewa w miejscowo¶ci Buków . - etap III
- Modernizacja Domu Ludowego w Siedleczce poprzez zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.