Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153586/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCE PRACE KONSERWACYJNE Z NAPRAWĄ ELEMENTÓW OSI STRZELECKICH NA STRZELNICY W BYDGOSZCZY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10805491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BIEŻĄCE PRACE KONSERWACYJNE Z NAPRAWĄ ELEMENTÓW OSI STRZELECKICH NA STRZELNICY W BYDGOSZCZY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9172ca-08cd-4325-a6bb-1df53783db3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029934/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja i naprawa przesłon kulochwytów, schronów, naoprawa ogrodzenia - osie strzeleckie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/U/INFR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341445,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RODZAJ ZAMÓWIENIA: USŁUGA
1. Główny przedmiot zamówienia:
CPV – 50000000 - 5 (usługi naprawcze i konserwacyjne).
Przedmiotem umowy jest wykonanie na rzecz Zamawiającego „Bieżących prac konserwacyjnych z naprawą elementów osi strzeleckich na Strzelnicy w Bydgoszczy”
NR SPRAWY: 7/ZP/U/INFR/2025
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ (Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru prac konserwacyjnych oraz naprawczych), załączniku nr 2 (Harmonogram prac konserwacyjnych z elementami napraw na rok 2025) oraz w załączniku nr 11 do SWZ (przedmiar inwestorski).
3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SWZ.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone
w załączniku nr 8 do umowy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
5. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396891,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421972,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396891,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA LEMAR S.C. M. W. LEWANDOWSCY
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma LEMAR S.C. LEWANDOWSKA WANDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009771
7.3.3) Ulica: Forteczna 18
7.3.4) Miejscowość: DRAGACZ
7.3.5) Kod pocztowy: 86-134
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396891,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku inwentarskiego oraz wybiegu dla zwierząt na terenie Ogrodu Zoologicznego w LPKiW "Myślęcinek" w Bydgoszczy
- WZPiFP-108-25 Dostawa środków czystości
- "WZPiFP-104-25 Dostawa oleju opałowego dla jednostek Policji województwa kujawsko - pomorskiego"
- Kompleksowa usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydawaniu posiłków podczas wydarzeń organizowanych w dniach 21-23.10.2025 r.
- NLZ.2025.271.64 Przeglądy wraz z naprawami drzwi przeciwpożarowych
- Dostawa mopów jednorazowych i wielokrotnego użytku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont turbozespołu G3 w MEW Wióry
- Naprawa sprzętu kwaterunkowego
- Wykonywania usług konserwacyjno-serwisowych oraz usuwanie awarii i dokonywanie napraw systemów cieplnych zainstalowanych w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.
- Przegląd instalacji hydraulicznej na Budowli Przelewowo-Spustowej zbiornika Racibórz po wezbraniu z września 2024 r (wymiana olejów, filtrów, przewodów hydraulicznych, usunięcie usterek elektrycznych)
- Remont pomieszczenia nr 37 na Wydziale Historii i Archeologii UMCS w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie w sprawności technicznej gabionu typu "Bastion" w kompleksie wojskowym m. Ustka-Wicko Morskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.