eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › "Wybieg dla psów w Parku Śląskim"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wybieg dla psów w Parku Śląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI PARK KULTURY I WYPOCZYNKU IM. GEN.JERZEGO ZIĘTKA SPÓŁKA AKCYJNA.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 666 031 368

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://parkslaski.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wybieg dla psów w Parku Śląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664dabb8-e551-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00203307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125106/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/TP/RB/2021/MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 19550909,79 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51270,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Wybieg dla psów w Parku Śląskim”.
1) Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu Miejskiego pn.: „Modernizacja Parku Śląskiego”, zadanie nr 11 pod nazwą: „Budowa Parku Wielu Pokoleń” realizowanego w ramach drugiego obrotu środkami wracającymi z Inicjatywy JESSICA Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
2) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu.
Obszar opracowania zajmuje powierzchnię ok. 4300 m2 i jest usytuowany pomiędzy Aleją Główną i drogą dojazdową do Stadionu Śląskiego na terenie istniejącego wybiegu dla psów. Działka jest zadrzewiona z nawierzchnią trawiastą, z fragmentem nawierzchni utwardzonej w strefie wejściowej tzw. „śluzie”. Teren wykazuje duży spadek od ulicy Chorzowskiej/Katowickiej w kierunku Parku. Teren jest ogrodzony siatką oczkową plastikową, której stan techniczny jest zły.
3) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
– prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi zasadami projektowania i wiedzą techniczną wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym do wykonania i odbioru robót,
– właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlanych (na podstawie opracowanej dokumentacji).
Celem zamówienia jest zaprojektowanie przyłączy i wykonanie robót budowlanych na terenie istniejącego wybiegu dla psów w Parku Śląskim na działce nr ewid. 230/18.
4) Realizacja zadania obejmuje poniższy zakres prac/robót budowlanych:
a) wyznaczenie dróg transportu, przygotowanie zaplecza budowy, miejsca składowania materiałów, stacjonowania sprzętu,
b) ochrona zieleni zastanej na obszarze inwestycji oraz wokół granicy działki,
c) demontaż istniejącego ogrodzenia, jego wywóz i utylizacja,
d) wykonanie urządzeń zabawowych dla psów z bali drewnianych,
e) wykonanie sieci oświetlenia (bez dostawy i montażu opraw oraz słupów),
f) wykonanie sieci teletechnicznej,
g) montaż kamery monitoringu,
h) wykonanie ogrodzenia, montaż furtek,
i) montaż tablicy z regulaminem wybiegu dla psów,
j) montaż tablicy informacyjnej.
5) Planowana inwestycja o nazwie: „Wybieg dla psów w Parku Śląskim” ma na celu zrealizowanie inwestycji dla uzyskania poprawy stanu technicznego ogrodzenia oraz wykonanie nowego wyposażenia wybiegu dla psów wraz z oświetleniem i monitoringiem wizyjnym, wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i montaż nowych urządzeń. Konstrukcja urządzeń wykonana będzie z drewna (urządzenia zabawowe dla psów, luźno ułożone kłody drewna) oraz ze stali malowanej proszkowo (konstrukcje ławek, słupy oświetlenia).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej PFU (Załącznik nr 2 do SWZ) wraz z załącznikami, tj. rysunkami (Załączniki nr 2.1-2.7 do SWZ) oraz mapą zasadniczą (Załącznik nr 2.8 do SWZ).
3. Rozwiązania równoważne.
1) W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w PFU (Załącznik nr 2 do SWZ), wraz z Załącznikami nr 2.1-2.8 do SWZ nie wskazano znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Wobec powyższego, nie znajduje zastosowania art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
2) W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w PFU (Załącznik nr 2 do SWZ), wraz z Załącznikami nr 2.1-2.8 do SWZ nie odniesiono się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
Wobec powyższego, nie znajduje zastosowania art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie wymaga złożenia (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych.
5. Szczególne warunki Zamawiającego dotyczące prowadzenia inwestycji na terenie Parku Śląskiego.
1) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów regulaminu porządkowego obowiązującego na terenie WPKiW S.A. Na terenie obowiązuje strefa zamieszkania, co zobowiązuje pojazdy Wykonawcy do parkowania na wyznaczonych parkingach oraz poruszania się z maksymalną prędkością do 20km/h jak również przestrzegania zasady pierwszeństwa pieszego przed pojazdem. Dla przedmiotowego zadania wyznaczony zostaje parking P1 znajdujący się nieopodal wjazdu od strony centrum AKS - Al. Harcerska. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizacji dowozu pracowników z wyznaczonego parkingu na teren budowy dedykowanym pojazdem transportu osobowego na który zostanie wydane stosowne zezwolenie.
2) Pojazdy budowy winne poruszać się na wyznaczonej trasie dojazdu: wjazd AKS - miejsce budowy na podstawie wydanych przez Zamawiającego dokumentów wjazdowych. Zasady wydawania oraz poboru opłat za wydanie stosownych zezwoleń określają przepisy wewnętrzne wydane na podstawie stosownych uchwał. Dopuszcza się poruszanie pojazdów na odcinku Al. Harcerskiej z naciskiem do 5T na oś, natomiast na odcinku Al. Harcerska teren budowy z naciskiem do 3T na oś oraz naciskiem jednostkowym do 4 kG/cm2.
3) Na odcinku Al. Harcerska - teren budowy do bieżącego utrzymania czystości nie dopuszcza się ciężkich zamiatarek, a jedynie lekkie zamiatarki elewatorowe, bądź chodnikowe.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego utrzymania w czystości trasy przejazdu pojazdów budowy oraz niezwłocznego usuwania uszkodzeń powstałych w infrastrukturze oraz terenach Zamawiającego w związku z prowadzoną budową. Szczegóły określają zapisy umowy.
5) Koszty zużycia mediów koniecznych do realizacji przedmiotu umowy obciążają Wykonawcę.
6) Zamawiający nie posiada szczegółowej wiedzy co do struktury terenu, oraz ewentualnych pozostałości po wcześniej funkcjonujących na terenie opracowania obiektach. Zamawiający nie posiada również pełnej inwentaryzacji sieci podziemnych, stąd przedstawione na mapie przebiegi mają charakter poglądowy, mogą również występować przebiegi nie naniesione na załączonym podkładzie.
7) Prace będą mogły być prowadzone w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00, ewentualnie po uzyskaniu każdorazowej zgody Zamawiającego w soboty w godz. 6:00-12:00.
8) Zamawiający rezerwuje sobie prawo wstrzymania robót, bez zmiany terminu umownego zakończenia realizacji zadania, do łącznie 7 dni, co podyktowane jest możliwością organizacji wydarzeń przez Park, lub podmioty działające na terenie Parku.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do należytego zabezpieczenia trenu budowy w sposób uniemożliwiający przejście osób postronnych, w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie funkcjonującego placu zabaw.
6. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
7. Wymagania dotyczące podwykonawstwa.
1) W świetle art. 462 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) W takim przypadku, stosownie do treści art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45422000-1 - Roboty ciesielskie

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tensit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361756563

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 27

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.