Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178719/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa sprzętu transportowego NOSG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110120561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trubakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nadbuzanski.ezamawiajacy.pl/pn/NADBUZSG/demand/204382/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa sprzętu transportowego NOSG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7275e06-14d8-4e52-a094-e64a7a3e4a65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104484/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Naprawy sprzętu transportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178719
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu na zlecenie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej usług w zakresie napraw awaryjnych pojazdów służbowych na terenie działania Komendy NOSG (Chełm i okolice), realizowana zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Projektem umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Przykładowe marki i roczniki pojazdów:
Audi A5, Q5 2009-2015; Nissan Murano 2009; Citroen DS5, Jumper, Berlingo, Jumpy 2013-2018; Opel Astra, Movano 2009-2019; Seat Ateca 2023r.; Honda Accord 2011; Volkswagen Golf, Passat, Caddy, T4, T5, T6 2000-2018; Renault Thalia, Trafic, Master, Koleos 2006-2019; Peugeot 206+, Boxer, Rifter 2009-2019; Ford Transit, Mondeo, Focus, Ranger 2007-2023; Fiat Doblo, Ducato 2009-2011; Skoda SuperB, Octavia, Yeti, Roomster, Kodiaq 2005-2023; Kia Cee’d, Sorento, Sportage 2008-2018; Hyundai i30, ix35 2009-2014; Mercedes B180, 290GD, GL350, Sprinter 313, 315, 416, V-Klasse 1994-2018; Mitsubishi L200, Pajero 2014-2016; Nissan Cabstar 2011; Toyota Hilux, Land Cruiser, Proace, Auris 2014-2022, Jeep Wrangler Sahara 2020r., Iveco Daily Irisbus 2008r., Nissan Juke 2014r., BMW X6 2011r., Dacia Duster 2021r., przyczepy transportowe Tramp Trail, Niewiadów, Tema, Wiola 2004-2015r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M. Raczyński, A. Kozaczuk Turbo Wschód Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632428031
7.3.3) Ulica: Zielona 1
7.3.4) Miejscowość: Sawin
7.3.5) Kod pocztowy: 22-107
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M.RACZYŃSKI, A.KOZACZUK TURBO WSCHÓD SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
M.RACZYŃSKI, A.KOZACZUK TURBO WSCHÓD SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywne dostawy warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego w Chełmie.
- Dostawa pomocy i sprzętu do SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA i na zajęcia TERAPII ŚWIATŁEM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Chełmie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- "Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta Chełm"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2026 R.
- Przeglądy techniczne, naprawy wynikające z awarii i eksploatacji, okresowa obsługa, remonty główne, wymiana części i mat. eksploatacyjnych do pojazdów, ciągników, naprawy urządzeń hakowych i bramowych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





