eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Budowa i przebudowa systemu otwartego i zamkniętego w obszarze zlewni w parku przy ul. Gdańskiej w Giżycku wraz z jego rewitalizacją w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa systemu otwartego i zamkniętego w obszarze zlewni w parku przy ul. Gdańskiej w Giżycku wraz z jego rewitalizacją w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +4887 7324 111

1.5.8.) Numer faksu: +4887 428 52 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa systemu otwartego i zamkniętego w obszarze zlewni w parku przy ul. Gdańskiej w Giżycku wraz z jego rewitalizacją w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77e7aed1-c22a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032797/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa i przebudowa systemu otwartego i zamkniętego w obszarze zlewni w parku przy ul. Gdańskiej w Giżycku wraz z jego rewitalizacją

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131750/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2022.GW/MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7512922,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu parku przy ul. Gdańskiej w Giżycku w ramach zadania pn.: „Budowa i przebudowa systemu otwartego i zamkniętego w obszarze zlewni w parku przy ul. Gdańskiej w Giżycku wraz z jego rewitalizacją” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU).
2. Minimalny zakres zadania, zgodnie z PFU obejmuje w szczególności:
2.1. ETAP I - Dokumentacja projektowa i nadzór autorski w zakresie robót wyszczególnionych w pkt. 2.2. w skład którego wchodzą:
a) Inwentaryzacja dendrologiczna – 2 egzemplarz,
b) Koncepcja architektoniczno-budowlana i terenów zieleni z opisem technicznym, technologicznym, materiałowym i gatunkowym oraz częścią rysunkową (zagospodarowanie terenu z projektowanymi rzędnymi terenów, obiekty małej architektury, urządzenia) a także wizualizacją 3D (min. 4 kluczowe ujęcia) – 2 egzemplarz,
Podczas opracowania koncepcji należy kierować się zaleceniami jakościowymi dla materiału nasadzeniowego wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich.
c) projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, zgód, operatów, opinii, warunków, odstępstw, decyzji oraz opracowań geodezyjno-kartograficznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (wraz z jego uzyskaniem) – 5 egzemplarzy,
d) branżowe projekty wykonawcze w wersji papierowej – 3 egzemplarze,
e) projekt terenów zieleni zawierający w szczególności rzut poziomy w skali nie większej niż 1:200, spis zaprojektowanych roślin wraz z wykazem gatunkowym (nazwa polska i łacińska) i ilościowym, plan zabezpieczenia istniejących drzew (część nadziemna i bryła korzeniowa) na czas wykonywania robót, opis pielęgnacji gatunku. – 3 egzemplarze,
f) szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót sporządzone w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów prac i robót – 2 egzemplarze,
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze,
h) wersja elektroniczna wszystkich opracowań na opisanej płycie CD lub DVD w postaci nieedytowalnej .pdf oraz edytowalnej – dopuszczalne formaty tekstowe: .doc, .docx, .rtf, rysunkowe: .dwg/.dxf, kosztorysowe: .ath.
i) nadzór autorski,
UWAGA 1: Koszt wykonania Etapu I nie może przekroczyć 4% ceny oferty brutto.
UWAGA 2: Warunki gestorów sieci i inne dokumenty (takie jak pozwolenia, wydane warunki, zgody, uzgodnienia) zamieszczone w PFU i udostępnione przez Zamawiającego wymagają dostosowania do aktualnych wymagań zamawiającego w stosunku do założeń realizacji inwestycji i uaktualnienia bądź uzyskania przez wykonawcę nowych dokumentów. Ich zamieszczenie ma charakter poglądowy i ma służyć lepszemu opisowi zamówienia dla przyszłego Wykonawcy.
2.2. ETAP II - Roboty budowlane:
a) Rozbiórkowe i demontażowe,
b) W zakresie kanalizacji deszczowej, zgodnie z wytycznymi gestora sieci z zaleceniem maksymalnego powierzchniowego rozprowadzenia wód deszczowych, wykonaniem sieci deszczowej nadziemnej i podziemnej, w tym otwarcie fragmentu kanalizacji deszczowej poprzez utworzenie rowu bioretencyjnego z roślinnością filtrującą wodę,
c) Zagospodarowanie zbiornika wodnego wraz z budową pomostu drewnianego,
d) Budowę i przebudowę ciągów komunikacyjnych (w tym m.in.: schodów, pochylni, kładki)
e) W zakresie sieci, przyłączy i instalacji elektrycznych zgodnie z wytycznymi gestora – m.in. oświetlenie parku oraz podświetlenie wybranych elementów lampami umieszczonymi w gruncie,
f) Budowę monitoringu CCTV wraz z podłączeniem do miejskiej sieci,
g) Budowę fontanny pływającej,
h) Budowa wiat grillowych przy zbiorniku wodnym,
i) Budowa edukacyjnego parku wodnego,
j) Budowę placu zabaw wraz z ogrodzeniem i bramkami,
k) Budowę biblioteki plenerowej,
l) Budowę poletek doświadczalnych,
m) Budowę „klasy na powietrzu”,
n) Budowę siłowni plenerowej,
o) Budowę ogrodzonego wybiegu dla psów,
p) Wyposażenie terenu w nową małą architekturę - ławki, kosze, siedziska-leżaki, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, ławki z funkcją ładowania urządzeń mobilnych, odlewy owadów i płazów występujących na terenie parku,
q) Budowę zdroju ulicznego z bieżącą wodą z wodociągów miejskich,
r) Wykonanie nasadzeń roślinnych (byliny, krzewy, drzewa), nawierzchni ekstensywnych (trawniki, łąka kwietna),
2.3. ETAP III – Utrzymanie wykonanej roślinności w okresie gwarancyjnym:
a) Okres gwarancji dla drzew – 12 miesiący od dnia zakończenia odbioru końcowego,
b) Okres gwarancji dla bylin i krzewów – 12 miesięcy od dnia zakończenia odbioru końcowego,
c) Zakres utrzymania:
- pielenie obszarów z nasadzeniami krzewami i bylinami,
- pielęgnacja trawy w okresie do 8 tygodni od wysiewu – zgodnie z zaleceniami producenta,
- podlewanie bylin, krzewów i drzew,
- wymiana obumarłych sadzonek,
- utylizacja odpadów powstałych w ramach gospodarowania zielenią.
2.4. Przedmiot zamówienia powinien zapewniać dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień wszystkich elementów zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Ze względu na ograniczona liczbę znaków szczegóły dotyczące rozwiązań równoważnych znajdują się w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11416068,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11416068,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566

7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B

7.3.4) Miejscowość: Chyliczki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11416068,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.