eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegPoprawa jakości kształcenia zawodowego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zespołu Szkół nr 2 w Tarnobrzegu w ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna z Programu RFE dla Podkarpacia 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości kształcenia zawodowego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zespołu Szkół nr 2 w Tarnobrzegu w ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna z Programu RFE dla Podkarpacia 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dbd1a11-41a1-4f20-bd9e-0fe3927df123

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości kształcenia zawodowego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zespołu Szkół nr 2 w Tarnobrzegu w ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna z Programu RFE dla Podkarpacia 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dbd1a11-41a1-4f20-bd9e-0fe3927df123

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050912/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poprawa jakości kształcenia zawodowego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zespołu Szkół nr 2 w Tarnobrzegu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136658

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Zespół Szkół nr 1 przy ul. Kopernika 49 w Tarnobrzegu:
Sala VR, toalety na parterze, klatka schodowa, kompleks pomieszczeń z natryskami:
1/ Branża budowlana: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, prace remontowe: ścianki działowe, posadzki, tynki, malowanie, glazura, stolarka drzwiowa, parapety podokienne, kabiny systemowe, wyposażenie toalet i pomieszczeń natrysków, montaż windy na klatce schodowej, oznakowania dla osób niepełnosprawnych,
2/ Branża sanitarna: roboty demontażowe, instalacja wewnętrzna wodociągowa i kanalizacyjna, instalacja c.o.,
3/ Branża elektryczna: oprawy oświetleniowe, osprzęt instalacyjny, kable i przewody, rozdzielnice elektryczne, trasy kablowe, instalacja przyzywowa, pomiary elektryczne, instalacja komputerowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 714866,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Zespół Szkół nr 2 przy ul. Jachowicza 4 w Tarnobrzegu:
dostosowanie klasopracowni i zaplecza na I piętrze budynku na potrzeby laboratorium chemicznego oraz przebudowa części korytarza wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby laboratorium mikrobiologicznego, wraz z konieczną infrastrukturą techniczną,
branża budowlana: wydzielenie z części istniejącego korytarza na I piętrze na potrzeby laboratorium mikrobiologicznego, zamknięcie części istniejącego korytarza drzwiami na I piętrze i wydzielenie poczekalni, przeniesienie otworu drzwiowego w istniejącej klasopracowni nr pom 77 na I piętrze poza wydzielony korytarz, montaż 2 drzwi dymoszczelnych „S” w korytarzu na parterze, montaż 2 drzwi przeciwpożarowych „EI 30” na parterze przy wejściu do piwnic (skrzydło prawe), montaż drzwi przeciwpożarowych „EIS 60” przy sali gimnastycznej na parterze (cześć środkowa), montaż drzwi przeciwpożarowych w piwnicy w skrzydle lewym prowadzących do pomieszczenia technicznego, remont istniejących klasopracowni objętych opracowaniem,
branża sanitarna: wykonanie instalacji wod.-kan., instalacje wentylacyjne w projektowanych salo-pracowniach chemicznej i mikrobiologicznej, przebudowa instalacji podstropowych w przestrzeni piwnicy przy szatniach oraz montaż nowej instalacji hydrantowej ppoż. wraz z pompownią ppoż., budowa nowego przyłącza wodociągowego na cele ppoż.
branża elektryczna: instalacja oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego drogi ewakuacji, instalacja elektryczna przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP, instalacja zasilająca urządzenia pompowni pożarowej, instalacja systemu sygnalizacji pożarowej SSP, instalacja sterowania drzwiami pożarowymi; instalacja oświetleniowa i gniazdkowa projektowanych klasopracowni, instalacja teletechniczna projektowanych klasopracowni, instalacja zasilania urządzeń sanitarnych projektowanych klasopracowni,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 799266,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721514,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1658409,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721514,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST Krzysztof Bajek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:181091404

7.3.4) Miejscowość: Nowosielec 288

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne - 20%
Instalacje sanitarne - 25%


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721514,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864611,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 914678,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864611,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WERDOM Sebastian Pytlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180696743

7.3.4) Miejscowość: Werynia 348

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864611,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.