eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierzwnikBudowa budynku biurowego kancelarii leśnictw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu działki nr ewid. 304/14 obr. Wygon, gm. Bierzwnik



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
działki nr ewid. 304/14 obr. Wygon, gm. Bierzwnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIERZWNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 00 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bierzwnik@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bierzwnik.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf34b683-2c29-4ee8-bbe2-4c4dcd6d0b06

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
działki nr ewid. 304/14 obr. Wygon, gm. Bierzwnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf34b683-2c29-4ee8-bbe2-4c4dcd6d0b06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060119/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu działki nr ewid. 304/14 obr. Wygon, gm. Bierzwnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 686385,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa wolnostojącego niepodpiwniczonego parterowego z poddaszem nieużytkowym budynku biurowego z niezbędną infrastruktura techniczną oraz zagospodarowaniem terenu działki nr ewid. 304/14 obr. Wygon, gm. Bierzwnik. Budynek planowany do wykonania w technologii tradycyjnej murowanej. Posiada prostą formę o planie na rzucie prostokąta, z podcienionym wejściem. Dach budynku dwuspadowy o kącie nachylenia połaci dachowej 36°, krycie dachu blachą na rąbek stojący. Kalenica główna jest ustawiona równolegle do południowo-wschodniej granicy działki. Budynek posiada jedno wejście główne od strony południowo-wschodniej. Wejście do budynku przez przedsionek do korytarza głównego, z którego dostępne są dwa biura kancelarii, pomieszczenie socjalne oraz WC. Z biur dostępne są pomieszczenia gospodarcze odpowiednio jedno dla każdego biura. Łącznie powierzchnia użytkowa budynku wynosi 64,64 m2, natomiast powierzchnia zabudowy wynosi 87,22 m2. Budynek będzie wyposażony w instalację elektryczną, instalację wodociągową oraz instalację kanalizacji sanitarnej. Źródłem ciepła jest pompa ciepła. Projektowane sieci uzbrojenia terenu: projektowane przyłącze kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci wiejskiej, projektowane przyłącze wody do istniejącej sieci wiejskiej, wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane powierzchniowo na teren biologicznie czynny, zasilanie w energię elektryczną z istniejącego przyłącza.
Dostęp do budynku utwardzonym ciągiem pieszym o szerokości 2,0 m o nachyleniu max. 4,1%. Przy wjeździe na teren działki zaprojektowano utwardzenie terenu z miejscami postojowymi. Ogrodzenie budynku zaprojektowano z systemowych paneli prefabrykowanych z siatki stalowej zgrzewanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

44114200-4 - Produkty betonowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 761600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1075000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 761600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941612465

7.3.3) Ulica: ul. Boh. Warszawy 9A

7.3.4) Miejscowość: Choszczno

7.3.5) Kod pocztowy: 73-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca - P.P.U. LIDEX Andrzej Polak, ul. Bohaterów Warszawy 9A, 73-200 Choszczno. Zakres rzeczowy, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - roboty ogólnobudowlane – roboty ziemne, fundamenty, budowa ścian, nadziemia, montaż stolarki drzwiowej i okiennej, instalacje elektryczne i wod-kan, konstrukcja oraz pokrycie dachu, prace wykończeniowe wewnętrzne, elewacja oraz zagospodarowanie terenu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 761600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.