Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124986/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158462671
1.5.8.) Numer faksu: 158465137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b67f2277-64fd-48ac-a164-ea302e7b32df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67f2277-64fd-48ac-a164-ea302e7b32df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020852/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie projektu i adaptacji poddasza w PSP w Alfredówce,
1.3.8 Adaptacja ZWP w Gminie Nowa Dęba do przepisów p-poż, dokumentacja techniczna
1.3.13 Wykonanie planu zagospodarowania działki obręb Dęba tzw. "Staw"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji technicznej dostosowania pomieszczeń punktów przedszkolnych do wymagań przeciwpożarowych – cześć nr I zamówieniaOpracowanie dokumentacji technicznej dostosowania pomieszczeń punktów przedszkolnych do wymagań przeciwpożarowych w zakresie:
1) lokalizacja obiektów:
Szkoła Podstawowa im. Fabiana Dury w Chmielowie, Cygany 70, 39-442 Chmielów,
Szkoła Podstawowa w Jadachach, Jadachy 1, 39-442 Chmielów,
Szkoła Podstawowa im. Hrabiego Stanisława Tarnowskiego w Tarnowskiej Woli, Tarnowska Wola 267, 39-460 Nowa Dęba
2) Wykonawca zadania wykona trzy dokumentacje techniczne uwzględniające uwagi negatywnej opinii przeciwpożarowej wydanej przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu stanowiące załącznik do niniejszego zapytania dla punktów przedszkolnych z ww. lokalizacji.
3) Jeżeli Wykonawca uzna, że przedstawione opinie nie zawierają pełnego zakresu robót w celu uzyskania pozytywnej opinii przeciwpożarowej powinien je uwzględnić w opracowaniu.
4) Na każdy obiekt należy wykonać niezależne oddzielne opracowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji technicznej adaptacji poddasza PSP w Alfredówce– cześć nr II zamówienia
Zamawiający wymaga opracowanie pełnej dokumentacji przebudowy i adaptacji poddasza budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Alfredówce na pomieszczenia do krótkiego pobytu uczniów – min. 2 pomieszczenia. Strych znajduje się na piętrze. Wejście bezpośrednio z korytarza. Pomieszczenia będą służyć specjalistom do zajęć z uczniami. W dokumentacji należy przewidzieć prace budowlane, elektryczne, ogrzewanie, itp.
W ramach opracowania jest uzyskanie wszystkich uzgodnień, decyzji do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z zmianą użytkowania.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji zadania w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji technicznej zagospodarowania działek 708/1 i 706/1 obręb Dęba – cześć nr III zamówieniaOpracowanie dokumentacji projektowej wraz z koncepcją terenu na osiedlu Dęba na działkach 708/1 i 706/1, który w swym zakresie obejmuje:
parking/miejsca postojowe wzdłuż ul. Podgórze,
deptak,
oświetlenie parkowe i system monitoringu wizyjnego,
zagospodarowanie terenu, w tym nasadzenia, drobne elementy małej infrastruktury (ławki, kosze itp.)
budowa zaplecza technicznego – altana z grillem i utwardzenie terenu przy altanie,
wyznaczenie terenu pod tor przeszkód dla strażaków wzdłuż rzeki Bystrzyk
w związku z zbiornikiem wodnym, należy uzyskać pozwolenie na jego likwidację, oraz przewidzieć jego zasypanie i zagospodarowanie jako teren zielony.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji zadania w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Informujemy, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części I zostało unie-ważnione na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pozostałe oferty złożone w niniejszej części postępowania podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125457,54 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111927,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111927,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111927,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Tech Marcin Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641826620.
7.3.3) Ulica: Nowohucka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-728
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111927,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Informujemy, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części III zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie zło-żono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Przebudowa infrastruktury drogowej z podziałem na 2 części
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 2 części
- Remont drogi powiatowej Nr 1113R relacji Stale - Chmielów - Dąbrowica od działki gminnej ewid. nr 1976/2 do działki ewid. nr 678 w miejscowości Dąbrowica (km 14+324 - 14+408)
- Budowa wiaty biesiadnej położonej na dz. nr ewid. 1259 w Cyganach
- "Robota budowlana - remont elewacji oraz obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Kielcach"
- "Robota budowlana - remont elewacji oraz obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem w budynku nr 61 w Kielcach"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "KMP Przemyśl - przebudowa pomieszczeń pod potrzeby IV Kompanii Prewencji Policji, modernizacja elewacji zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej"
- Rozbudowa istniejącego kompleksu TWR Lublin o nową wieżę kontroli ruchu lotniczego
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 392 do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami". Umowa realizowana będzie w ramach dofinansowania Projektu: "Do
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " "Przebudowa DP 4339E ul. Legionów od ul. Dąbrowskiej do ul. Zielonej".
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej nr 62 w Gdańsku przy ul. Kępnej 38 - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.