Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139512/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: zgm-zary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080156576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakopiańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 14 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmzary@zgmzary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgmzary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cd62b451-188c-448a-8453-d1d11e28f7ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4579a4f4-c3ff-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 33114328 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 5 do SWZ, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2687 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, w szczególności, ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 15 marca 2019 r. w sprawie szczególnych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz. U. z 2019r., poz. 503).
2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla wszystkich jednostek objętych postępowaniem w trakcie realizacji zadania wynosi 510 980 kWh, w tym punkty:
a) G11 - 80 punktów
b) C 21 – 1 punkt
c) C 11- 9 punktów
Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny.
Zamawiający informuje, że podane ilości mogą ulec zmianie na wskutek przekazania budynku innemu zarządcy nieruchomości (w przypadku powstania wspólnoty mieszkaniowej) lub przejęcia nowych nieruchomości w administrowanie.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej związanych w szczególności z przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii, które świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
4. Wyłoniony Wykonawca wypełni i wyśle zgłoszenie sprzedaży energii elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (Załącznik Nr 5 do SWZ) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, którym jest ENEA Operator Sp. z o. o. - celem pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.05.2023r. W tym celu Wykonawca przygotuje właściwe pełnomocnictwo, które w ciągu 5 dni od zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty – przedłoży Zamawiającemu do podpisu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53371422 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72076999 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53371422 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53371422 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej P.K. PEKOM S.A. JG/7/2025"
- Dostawa jednego, fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żarach.
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach (2025)
- Dostawa bufora załadunkowego z bębnem formującym
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu RTG oraz dwóch tomografów komputerowych wraz z wykonaniem testów specjalistycznych
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.4 - dostawa i montaż wyposażenia teleinformatycznego.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja kotłowni olejowej w latach 2025-2027, znajdującej się w budynku nr 19 na terenie kompleksu mieszczącego się przy ulicy Szubińskiej 105
- Termomodernizacja budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych - II postępowanie
- Dostawa energii elektrycznej II
- Dostawa energii cieplnej potrzeby centralnego ogrzewania z kotłów dostawcy do budynków należących do Gminy Byczyna
- Dostawa i dystrybucja energii cieplnej do siedziby Odbiorcy - budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy przy ulicy Grochowskiej 274 na okres od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.