Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00154951/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00173966/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,193831,2b644053f51096f77328548c15d942fb.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8104ba18-fc79-4f2b-929c-d1c50bfb4dbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038303/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej (2025)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/Dz.ZP/380/Dz.AE/6/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 394643,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody na terenie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej (etap I - część 2) w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej”. Zadanie finansowane ze środków budżetu Województwa Śląskiego i środków własnych Zamawiającego
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ tj.:
• projekt techniczny budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
poza budynkiem stacji uzdatniania wody,
• projekt zagospodarowania terenu,
• specyfikacja techniczna dla wykonania i odbioru robót,
• przedmiar robót.
Warunki i realizacja zamówienia zostały określone w zał. nr 6 do SWZ - Projekt umowy.
3) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca zobowiązuje się wykonać również te roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze, dokumentacji projektowej, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy.
4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do tej ustawy.
5) Przy realizacji umowy Wykonawca musi stosować nowe wyroby budowalne, które odpowiadać będą co do jakości wymogom określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych wyrobów budowlanych niż sugerowane dokumentacji projektowej pod warunkiem iż posiadają one parametry nie
gorsze niż tam określone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448002,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672949,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448002,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mostmarpal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072250212
7.3.3) Ulica: Piastowska 53
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 34-326
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448002,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BYSTRA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości, czynności pomocniczych i transportu wewnętrznego w obiektach Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- Budowa przedszkola na osiedlu Borek w miejscowości Turka, gmina Wólka
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.