Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081267/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00101553/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Prawęcice, Gmina Aleksandrów Łódzki w formule zaprojektuj i wybuduj” – postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PGKiM" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471694644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 28/30
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pbliczne@pgkimal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pgkimal.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Prawęcice, Gmina Aleksandrów Łódzki w formule zaprojektuj i wybuduj” – postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07a1720-a04d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081267/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/OZ/2022/WU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „ Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Prawęcice,
Gmina Aleksandrów Łódzki w formule zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wykonania instalacji
elektrycznych z dostawą rozdzielni zasilająco – sterowniczej wraz z zaprogramowaniem
sterownika i wizualizacją na Stacji Uzdatniania Wody w Prawęcicach polegające na :
1) Demontażu wszystkich istniejących rozdzielnic wraz z przeniesieniem układu pomiarowego.
2) Dostawie i montażu nowej rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej „RG-T
3) Dostawie i zaprogramowaniu sterownika PLC kompatybilnego z istniejącym sterowaniem na
SUW Aleksandrów wraz z panelem operatorskim 10” zgodnie z wyznaczonym algorytmem Pracy
SUW oraz przesyłem danych na centralną wizualizację na ujęcie wody na ul.11go Listopada
101.
4) Dostawie i montażu aparatury kontrolno – pomiarowej AKPiA zgodnie z odrębnym
opracowaniem.
5) Ułożeniu nowych kabli na Ujęciu Wody m.in. zasilających, sterowniczych opisanych w PFU.
6) Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i sterowania SUW
7) Montażu dodatkowego filtra węglowego wraz z armaturą zasilającą zgodnie z opisem w PFU.
8) Demontażu zbiorników na wody popłuczne wraz z przystosowaniem układu płukania filtrów i
odprowadzania popłuczyn zgodnie z odrębnym opracowaniem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje co najmniej:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej
a) opracowanie dokumentacji projektowej (obejmującej cały zakres rzeczowy opisany w
programie funkcjonalno-użytkowym) zawierającej projekty budowlane oraz wykonawcze w
podziale na branże wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary i kosztorysy szczegółowe,
d) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
e) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów
wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót w tym
uzyskanie ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów i norm.
2) modernizację stacji uzdatniania wody zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
Budynek przeznaczony do modernizacji, rozbudowy, przebudowy jest zlokalizowany w
województwie łódzkim, powiecie zgierskim, w gminie Aleksandrów Łódzki w miejscowości
Prawęcice identyfikator działki 102004_5.0023.173
Dane ogólne budynku:
- rodzaj obiektu: Stacja Uzdatniania Wody
- konstrukcja budynku: tradycyjna murowana
- powierzchnia użytkowa budynku: 75,1m2
- kubatura: 284,6m3
- ilość kondygnacji: 1
- budynek przeznaczony do modernizacji budynek w chwili obecnej jest użytkowany przez
„PGKiM” sp. z o.o..
3) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot
Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej
Nadzorem autorskim,
4) realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji
powykonawczej,
5) elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania
niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy,
wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania
zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473317,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daval Dawid Hoffman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411863396
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.