eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckoZakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-492f9b17-a6e4-43a5-8267-6d7bae321e33

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492f9b17-a6e4-43a5-8267-6d7bae321e33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056829/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej, w pełni sprawnej koparki obrotowej, kołowej. Rok produkcji nie starszy niż 2015.
Pojazd winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Pojazd powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych.

Minimalne wymagania dla pojazdu:

1) Moc silnika 75-95 kW
2) Silnik Diesel z normą spalin min. Stage IV lub Tier 4
3) Silnik chłodzony cieczą
4) Ilość cylindrów: 4
5) System wtrysku COMMON RAIL
6) Ciśnienie robocze układu hydraulicznego min 300 bar
7) Wydajność pompy hydraulicznej min 180 l/min
8) Chłodnica oleju hydraulicznego
9) Przebieg do 7000 mth
10) Szybkość podróży min. 30 km/h
11) Waga 9-12 ton
12) Głowica obrotowa tzw. Rototilt
13) Możliwość obrotu koparki o 360°
14) Skrętne koła bliźniacze, przód-tył
15) Ogumienie bliźniacze, stan ogumienia min. 60%
16) Hydrostatyczny napęd na wszystkie koła, niezależny od hydrauliki roboczej
17) Złącza hydrauliczne przystosowane do obsługi manipulatora łyżki: łyżki obrotowej, chwytaka do drewna, młota
18) Ramię koparki łamane 3 elementowe
19) Zawory rozerwania węża na łamanym wysięgniku
20) Max zasięg – min. 7,5 m
21) Długość transportowa – max 7,8 m
22) Szerokość transportowa – max 2,7 m
23) Wysokość transportowa – max 3,3 m
24) Siła zrywająca wysięgnika min. 40 kN
25) Siła zrywająca łyżki min. 70kN
26) Głębokość kopania – min. 4m
27) Łyżki przedsiębierne: 60 cm, 80 cm, skarpówka
28) Lemiesz opuszczany i podnoszony
29) Szerokokątne lusterka zewnętrzne
30) Lusterko wsteczne
31) Kabina wentylowana, ogrzewana, klimatyzowana, zapewniająca widoczność na wszystkie strony
32) Oświetlenie wew. kabiny
33) Roleta przeciwsłoneczna lub szyba przednia przyciemniana
34) Szyba przednia otwierana, podnoszenie wspomagane amortyzatorem
35) Deska rozdzielcza analogowo-cyfrowa z możliwością odczytu motogodzin i zużycia paliwa
36) Sterowanie za pomocą joysticka
37) Przełącznik kierunku jazdy na joysticku lub pokrętle
38) Fotel operatora amortyzowany, pneumatyczny z podparciem lędźwiowym
39) Wycieraczki przedniej i tylnej szyby
40) Radio
41) Ostrzegawcza lampa błyskowa
42) Oświetlenie robocze min. 4 lampy

Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku, 33-390 Łącko 755

Transport przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i ryzyko.

Gwarancja: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale III pkt 5 SWZ.

Przedmiot zamówienia nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia jakiejkolwiek firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta.
Przedmiot zamówienia winien być w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 23.04.2025 r. do godz. 13:00 nie wpłynęła żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia. W związku z tym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art 255 pkt 1 Ustawy Pzp.

Na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.