Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096022/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00105884/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a013138-6ae5-49f2-94ab-75c1518901561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a013138-6ae5-49f2-94ab-75c151890156
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041911/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0550/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 603000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowegoi oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
Część 1 zamówienia: „Dostawa sprzętu serwerowego z oprogramowaniem”, w skład, którego wchodzi:
1) Serwer z oprogramowaniem (typ 1) - 1 szt.,
2) Serwer z oprogramowaniem (typ 2) - 1 szt.,
3) Serwer kopii zapasowych - 1 szt.,
4) Licencje oprogramowania backup (typ 1) - 1 szt.,
5) Biblioteka taśmowa - 1 szt.,
6) NAS - 1 szt.,
7) Licencje oprogramowania backup (typ 2) - 1 szt.,
8) UPS serwerowy - 1 szt.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawy do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Rykach (dalej zamiennie: UM) i do jednostki podległej Zamawiającego, Ośrodka Pomocy Społecznej w Rykach (dalej zamiennie: OPS), w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części,
2) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich,
3) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE,
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy,
5) sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa,
6) urządzenia przeznaczone do montażu w szafie rack Wykonawca zainstaluje
w szafach wskazanych przez Zamawiającego, uruchomi je i skonfiguruje
w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie oraz wykonać podłączenia elektryczne i logiczne według wskazówek Zamawiającego
7) Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu
i oprogramowania w następującym zakresie:
a) wdrożenia serwera kopii zapasowych (poz. 1.3 załącznika Nr 1 do SWZ)
- konfiguracja serwera kopii zapasowych – deduplikatora i integracja
z oprogramowaniem do kopii zapasowych będącym przedmiotem zamówienia, w tym konfiguracji deduplikatora jako celu backupu,
b) zainstalowania i skonfigurowania oprogramowania backup na serwerach zarządzających wskazanych przez Zamawiającego oraz wdrożenia agentów backupu na wszystkich objętych licencją serwerach i stacjach roboczych, skonfigurowania zadań backupu dla wszystkich objętych licencją serwerów i stacji roboczych, przetestowania poprawności wykonywania backupów i przywracania danych dla serwerów i stacji roboczych, opracowania harmonogramu backupów zgodnego
z wymaganiami urzędu, uwzględniając regularne kopie zapasowe oraz czas retencji danych, dostarczenia dokumentacji związanej z konfiguracją systemu backupu oraz procedurami odzyskiwania danych.
13) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
14) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 349500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowegoi oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
Część 2 zamówienia: „Dostawa urządzeń sieciowych”, w skład, których wchodzą:
1) Zarządzalny przełącznik sieciowy – 2 szt.,
2) UTM - 1 szt.
3) Zakup usług szkolenia administratorów IT w zakresie wdrażanych rozwiązań (pakiet szkoleń) – 1 szt.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawy do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Rykach (dalej zamiennie: UM) i do jednostki podległej Zamawiającego, Ośrodka Pomocy Społecznej w Rykach (dalej zamiennie: OPS), w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części,
2) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich,
3) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE,
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy,
5) sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa,
6) urządzenia przeznaczone do montażu w szafie rack Wykonawca zainstaluje
w szafach wskazanych przez Zamawiającego, uruchomi je i skonfiguruje
w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie oraz wykonać podłączenia elektryczne i logiczne według wskazówek Zamawiającego.
8) Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego urządzenia UTM
w następującym zakresie:
a) konfiguracja interfejsów sieciowych, dostosowanych do struktury sieci danej jednostki,
b) ustawienie podstawowych polityk bezpieczeństwa, takich jak filtrowanie ruchu sieciowego, ochrona przed atakami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
c) aktywacja oraz konfiguracja usług związanych z ochroną (firewall, VPN, antywirus, antyspam, kontrola aplikacji, systemy detekcji i zapobiegania włamaniom - IPS/IDS),
d) ustawienie zaawansowanych polityk bezpieczeństwa zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego, w tym dostosowanie polityk dostępu do Internetu oraz konfiguracja kontroli dostępu dla różnych działów lub grup użytkowników,
e) konfiguracja monitorowania i raportowania zdarzeń sieciowych oraz zapewnienie dostępu do tych danych dla administratorów sieci danej jednostki.
Urządzenie musi być skonfigurowane tak, aby nie powodowało zakłóceń
w działaniu aktualnej infrastruktury sieciowej urzędu.
13) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
14) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 124000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowegoi oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
Część 3 zamówienia: „Dostawa oprogramowania DLP i oprogramowania do zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem IT”, w skład, których wchodzą:
1) Oprogramowanie DLP - 1 szt.,
2) Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem IT - 1 szt.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawy do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Rykach (dalej zamiennie: UM) i do jednostki podległej Zamawiającego, Ośrodka Pomocy Społecznej w Rykach (dalej zamiennie: OPS), w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części,
2) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich,
3) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE,
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy,
5) sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa,
9) Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia oprogramowania dostarczanego, w tym do:
a) instalacji oprogramowania serwerowego na wskazanym przez Zamawiającego serwerze oraz do uruchomienia i skonfigurowania modułów systemu odpowiedzialnych za automatyczną inwentaryzację sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych
w urzędzie,
b) instalacji agentów systemowych na co najmniej 5 wskazanych przez Zamawiającego urządzeniach końcowych; szkolenie administratorów, o którym mowa w punkcie g. musi uwzględniać procedury instalacyjne agentów na urządzeniach końcowych,
c) uruchomienia i skonfigurowania modułów systemu odpowiedzialnych za automatyczną inwentaryzację sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych w urzędzie,
e) wdrożenia polityk bezpieczeństwa zapobiegających nieautoryzowanemu kopiowaniu, przesyłaniu i usuwaniu wrażliwych danych,
f) integracji z istniejącymi systemami uwierzytelniania, takimi jak Active Directory, umożliwiającej import struktur, użytkowników oraz grup RBAC do systemu, a także opcję aktywowania harmonogramu skanowania Active Directory z możliwością określenia częstotliwości jego wykonywania,
g) przeprowadzenie szkoleń dla administratorów IT urzędu z zakresu dostarczanego rozwiązania.
Dopuszcza się wdrożenie oprogramowania dostarczanego w ramach części 3 w sposób zdalny. W przypadku wdrożenia zdalnego Wykonawca zapewni wszelkie narzędzia konieczne dla przeprowadzenia wdrożenia, a Zamawiający nie może być zobowiązany do ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów.
13) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
14) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowegoi oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
Część 4 zamówienia: „Dostawa oprogramowania do szyfrowania danych”, w skład, których wchodzi:
1) Oprogramowanie do szyfrowania danych - 1 szt.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawy do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Rykach (dalej zamiennie: UM) i do jednostki podległej Zamawiającego, Ośrodka Pomocy Społecznej w Rykach (dalej zamiennie: OPS), w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części,
2) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich,
3) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE,
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy,
5) sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa,
10) Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia oprogramowania dostarczanego, w tym do:
a) instalacji oprogramowania klienckiego na urządzeniach końcowych użytkowników (komputery stacjonarne, laptopy),
b) konfiguracji integracji oprogramowania z funkcjonującymi w jednostce Zamawiającego klientami poczty elektronicznej,
d) konfiguracji modułów detekcji zagrożeń w wiadomościach e-mail,
e) przeprowadzenia szkoleń dla administratorów IT z zakresu zarządzania oprogramowaniem, konfiguracji polityk bezpieczeństwa oraz analizy raportów generowanych przez system.
13) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
14) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowegoi oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
Część 5 zamówienia: „Dostawa oprogramowania do zarządzania bezpieczeństwem informacji”, w skład, których wchodzi:
1) Oprogramowanie do zarządzania bezpieczeństwem informacji - 1 szt.
4.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawy do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Rykach (dalej zamiennie: UM) i do jednostki podległej Zamawiającego, Ośrodka Pomocy Społecznej w Rykach (dalej zamiennie: OPS), w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części,
2) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich,
3) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE,
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy,
5) sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa,
11) Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia oprogramowania dostarczanego, w tym do:
a) instalacji oprogramowania serwerowego na wskazanym przez Zamawiającego serwerze,
b) przeprowadzenia szkoleń dla administratorów IT z zakresu zarządzania oprogramowaniem,
c) przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników oprogramowania.
13) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
14) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowegoi oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd
Część 6 zamówienia: „Dostawa oprogramowania menadżera logów”
1) Oprogramowanie menadżera logów - 1 szt.
4.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawy do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Rykach (dalej zamiennie: UM) i do jednostki podległej Zamawiającego, Ośrodka Pomocy Społecznej w Rykach (dalej zamiennie: OPS), w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części,
2) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich,
3) dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE,
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy,
5) sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa,
12) Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia oprogramowania menadżera logów dostarczanego w zakresie opisanym
w Rozdziale 6.1 załącznika Nr 1 do SWZ,
13) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
14) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSZELAKI Software Daniel Wszelaki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON550733260
7.3.3) Ulica: Żelazna 51/53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-841
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73330,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73330,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73330,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812538567
7.3.3) Ulica: 1 Maja 38
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WSZELAKI SOFTWARE DANIEL WSZELAKI"
jakie przetargi wygrała firma
"WSZELAKI SOFTWARE DANIEL WSZELAKI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73330,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PlikCenter Michał Galac
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 072916770
7.3.3) Ulica: Podhajecka 4
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zeto Lublin sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430248589
7.3.3) Ulica: Diamentowa 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI RYKI
- Remont jezdni drogi powiatowej nr 1443L - ul. Partyzantów w Dęblinie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na cztery zadania
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje miękkie w ramach projektu "Wsparcie kompetencyjne kadr administracji publicznej w Aglomeracji Beskidzkiej - etap I
- Dostawa serwera na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem
- Dostawa sprzętu multimedialnego do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Usługa organizacji i przeprowadzenia w formie stacjonarnej 6 jednodniowych szkoleń dla pracowników Ośrodka Adopcyjnego w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.