eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaWykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Domaniów



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Domaniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie

1.3.) Oddział zamawiającego: PZD w Oławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931959992

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zamkowy 18

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 303 3019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cec1d952-ec52-4969-9f7e-a5d33b7bc716

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa i utrzymanie dróg i mostów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Domaniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec1d952-ec52-4969-9f7e-a5d33b7bc716

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026391/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Domaniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.251.4.2025.AK

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 203227,95

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej określającej warunki udzielania
i realizacji przyszłych zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu chodników, zatok autobusowych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Domaniów, w okresie 7 miesięcy od daty podpisania umowy ramowej.
2. Umowa ramowa obejmować będzie sukcesywne, dostosowane do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, wykonanie chodników, zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych na terenie Gminy Domaniów w następującym zakresie:
Dział 1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w ilości 470,0 m2 polega na:
- wykonaniu koryta
- podsypka piaskowa
- podbudowa z kruszywa 0-31 mm
- kostka betonowa gr 8 cm
- ułożeniu krawężników betonowych
- ułożeniu obrzeży betonowych 8x30
- plantowaniu poboczy, wykonanie trawników (humus)

Dział 2. Roboty towarzyszące polegają na :
- rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4-8 cm
- rozebraniu nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 20 cm
- rozebraniu nawierzchni z kostki kamiennej
- rozebraniu chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płytek
betonowych 35x35x5 cm
- rozebraniu krawężników kamiennych
- rozebraniu krawężników betonowych
- rozebraniu obrzeży
- regulacji pionowej studzienek telefonicznych
- regulacji pionowej studzienek na zaworach wodociągowych i gazowych
- regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych
- regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych
- regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – z wymianą włazu
- wykonanie kanału z rur PVC – wymiana przykanalika
- wykonaniu ścieków ulicznych
- wykonanie trawników

3. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą pomiary liniowe, oznakowanie robót, mapy powykonawcze.
4. Prace na drogach będą przebiegać zgodnie z bieżącymi zleceniami. Załącznik 2 zawiera przybliżony zakres prac.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych prac w trakcie realizacji zadania
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego lub posiadanych środków finansowych.
6. Maksymalne ilości robót przewidywanych do wykonania w oparciu o umowę ramową zawarte są w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
7. Dla zamówienia zostanie zawarta umowa ramowa z jednym Wykonawcą, na postawie której Zamawiający będzie mógł udzielać Wykonawcy zamówień wykonawczych.
8. Realizacja zamówień wykonawczych w okresie obowiązywania umowy ramowej odbywać się będzie na warunkach określonych w umowie ramowej, stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Styrna AS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369201830

7.3.4) Miejscowość: Radłowice 12

7.3.5) Kod pocztowy: 55-216

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.