eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych marki Ford oraz BMW ze stanu śląskiej Policji



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych marki Ford oraz BMW ze stanu śląskiej Policji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych marki Ford oraz BMW ze stanu śląskiej Policji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c511ef53-833d-4877-b8a7-b550d6cafa0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116509/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup wraz z montażem nowych silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych wynikająca potrzeby - awaria

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-116/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113658,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Zakup wraz z montażem nowego silnika do samochodu marki BMW 330i z 2018r objętą 24 miesięczną gwarancją producenta pojazdu.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w Załączniku nr 3 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

4.5.5.) Wartość części: 75853,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Zakup wraz z montażem nowego silnika do samochodu marki Ford Transit z 2016r objętą 24 miesięczną gwarancją producenta pojazdu.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w Załączniku nr 3 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

4.5.5.) Wartość części: 37804,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Zadania 1 na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Zadania 1 do upływu terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp tj.: jest niezgodna z przepisami ustawy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MART AUTO PIOTR SZCZODRAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341611038

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 40

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowę podpisano na łączną kwotę 51 675,00 zł brutto, w tym zamówienie podstawowe 34 000,00 zł brutto oraz przewidziane opcje na kwotę 17 675,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.