Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112291/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00115888/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-21
- 2025/BZP 00128969/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10657571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac26d835-e222-4973-acdf-800a64696eb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038361/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 876260,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: konserwacja, naprawy i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym w Gdyni.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje świadczenie usług konserwacji, napraw i serwisu instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej polegających w szczególności na wykonywaniu prac konserwacji okresowej urządzeń, przeglądów, napraw oraz serwisie ( także za pośrednictwem autoryzowanych serwisów producentów urządzeń) instalacji na terenie parkingu podziemnego Parku Centralnego w Gdyni.
3. Przedmiot zamówienia podzielono na zamówienia podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji. Zamówienie jest podzielne.
4. Zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie i rodzaju określonym w opisie przedmiotu zamówienia, polegające na konserwacji okresowej, przeglądach, naprawach oraz serwisie (także za pośrednictwem autoryzowanych serwisów producentów urządzeń) instalacji na terenie parkingu podziemnego Parku Centralnego w Gdyni, w szczególności:
1) instalacji wodociągowej (z wyłączeniem instalacji wodociągowej znajdującej się
w pomieszczeniach toalet w hali garażowej pom. -1/03, -1/04, -1/05, -1/06, -1/08, -1/09.
2) instalacji przeciwpożarowej,
3) instalacji kanalizacji deszczowej. instalacji i urządzeń odwodnieniowych parkingu podziemnego, wjazdu oraz wejść do parkingu podziemnego.
4) systemu oddymiającego, wentylacji bytowej, system detekcji gazów CO i LPG
5) instalacji kanalizacji sanitarnej. Do zakresu utrzymania nie wchodzi Instalacji kanalizacji sanitarnej znajdująca się w pomieszczeniach toalet w hali garażowej pom. -1/03, -1/04, -1/05, -1/06, -1/08, -1/09
6) instalacji nawadniania w zakresie urządzeń pompujących i sterowania,
7) instalacji sterujących, sterowników i szaf sterujących do sterowania urządzeniami ww. instalacji, systemów oraz urządzeń, obejmujących:
a) system detekcji gazów CO i LPG – skrzynki sterujące systemem detekcji gazów znajdujące się w pom. nr -1/02, -1/10, -1/11, -1/13, -1/17,
b) wentylację oddymiania i wentylację bytową:
– Rozdzielnica RWG5 firmy Mercor pomieszczenia nr -1/17,
– Rozdzielnica RWG4 firmy Mercor pomieszczenia nr -1/13,
– Rozdzielnica RWG3 firmy Mercor pomieszczenia nr -1/11,
– Rozdzielnica RWG1 firmy Mercor pomieszczenia nr -1/10 ,
– Rozdzielnica RWG2 firmy Mercor pomieszczenia nr -1/02,
c) wentylację bytową toalet w hali garażowej:
– panel sterujący centralą wentylacyjną CNW1 firmy Klimor model KCX800+ (pomieszczenie nr -1/10 - wentylatornia),
d) pompa instalacji sanitarnej obsługująca toalety w hali garażowej,
– sterownik agregatu Pmp1 ACO Multi_Star DDP 2.2 firmy ACO (pomieszczenie nr -1/10 - wentylatorownia),
e) centrala sterująca urządzeniami przeciwpożarowymi typ ZHWF (pomieszczenie techniczne nr -1/12 ),
f) pomp systemu nawadniania PKD1 ,PKD 2, PKD 3, PKD 4, PKD 5, PKD 6,
g) pompy instalacji deszczowej,
h) rozdzielnice instalacji wodociągowej, instalacji przeciwpożarowej, Instalacji kanalizacji deszczowej, Instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji nawadniania:
– rozdzielnica RGH2 pomieszczenia nr -1/13Rozdzielnica RGH3 pomieszczenia nr -1/11
– rozdzielnica RGH4 pomieszczenia nr -1/10
– rozdzielnica RGH5 pomieszczenia nr -1/02Rozdzielnica RGH1 pomieszczenia nr -1/22
i) przewody grzejne na instalacji sanitarnej i p.poż. wraz z zamontowanymi na nich regulatorami temperatury oraz termostatem zamontowanym w skrzynce rozdzielczej przeznaczonym do regulacji ogrzewania instalacji sanitarnych i instalacji przeciwpożarowej,
j) grzejniki elektryczne sterowane termostatem znajdujące się w pomieszczeniach nr -1/02,-1/03, -1/05, -1/08, -1/10,-1/11, -1/12, -1/13, -1/16, -1/17, -1/18, -1/20, -1/21, -1/22, -1/23.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określa:
1. Załącznik A – Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik 7 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1049979,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049979,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049979,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omerto Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586410520
7.3.3) Ulica: ul. Plac Kaszubski 8/205
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-350
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Lireco - eco Magda Komajda : wiedza i doświadczenie w realizacji usług konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym pozyskane w ramach realizacji zamówienia: wykonywania planowanych, okresowych (codziennych, miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) przeglądów konserwacyjnych w czasookresie zgodnym z instrukcjami DTR, opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i zrealizuje te prace.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049979,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa aparatury medycznej na Oddział Hematologii Jednego w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku ..."
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
- Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA wraz z usługą tankowania
- Dostawa 3 sztuk maszyn do rozwijania i naciągania siatek węzłowych projekt: "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni".
- Dostawa stołów laboratoryjnych na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego- powtórka.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- obsługa techniczno-gospodarcza obiektów i urządzeń Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- Likwidacja drgań separatora hydrozespołu
- Obsługa techniczna i konserwacja zakresu C.O., C.T., C.W.U., GAZ, W.O.D.-K.A.N, ELE w budynkach częściowo administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne UW
- 19/2025 Usługa całodobowego pogotowia wodno-kanalizacyjnego w zakresie instalacji wewnątrz obiektu Szpitala Rejonowego w Raciborzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.