eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomUsługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZBM - TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240681155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zbm-tbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zbm-tbs.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c70badc-917f-42b1-96b5-4846b5a026c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c70badc-917f-42b1-96b5-4846b5a026c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091872/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092654

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 379100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 1
Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i pomieszczeniach wspólnych w siedzibie Zamawiającego oraz w Administracjach należących do ZBM - TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych w Bytomiu przy ulicy:
- ADM Nr 1, ul. Przerwy Tetmajera 1
- ADM Nr 2 i Pogotowie Awaryjne, ul. Orzegowska 68
- ADM Nr 2 Filia I, Bytom, ul. Głowackiego 6B
- Siedziba Zamawiającego, Bytom, ul. Kolejowa 2A

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres (powierzchnie wewnętrzne nieruchomości) czynności dla ZADANIA Nr 1 zawiera Załącznik Nr 7 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 2
Usługi kompleksowego sprzątania w zakresie utrzymania porządku i czystości nieruchomości wokół budynków będących własnością ZBM-TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych w Bytomiu przy ulicy Kolejowej 2A i ulicy Orzegowskiej 68A

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakres (powierzchnie zewnętrzne nieruchomości), czynności dla ZADANIA Nr 2 zawiera Załącznik Nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 3
Usługi kompleksowego sprzątania w zakresie utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach oraz posesjach wokół budynków mieszkalnych będących własnością ZBM - TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych w Bytomiu przy ulicy:

- Francuskiej 70BC
- Hutniczej 4,
- Nowej 94
- Rynku 20, 20 of.
- Karpackiej 4, 6, 6A
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakres (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości), czynności dla ZADANIA Nr 3 zawiera Załącznik Nr 7 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 111000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 4
Usługi w zakresie koszenia i utrzymania porządku na nieruchomościach gruntowych będących własnością ZBM-TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych przy ulicy:

- Strzelców Bytomskich
- Chroboka/Frenzla
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakres (powierzchnie zewnętrzne nieruchomości gruntowych), czynności dla ZADANIA Nr 4 zawiera Załącznik Nr 7 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 38100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206297,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206297,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206297,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elyta Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452537730

7.3.3) Ulica: Radzionkowska 29d

7.3.4) Miejscowość: Świerklaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253746,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-15 do 2026-03-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9089,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72040,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9089,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sponsor Plus Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261273237

7.3.3) Ulica: Łużycka 90

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9816,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2025-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88130,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119176,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88130,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SOL MOP Katarzyna Gwóźdź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262660597

7.3.3) Ulica: Odrzańska 96

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99192,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22467,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22467,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe KARWIKOL Michał Ławacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691230137

7.3.3) Ulica: Główna 20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-109

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24264,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-01 do 2026-05-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE Nr 1 - Konsorcjum FOSAL Sp. z o.o. - Oferta odrzucona - art. 224 ust1, ust.2 pkt 1 oraz ust. 6 - Oferent nie udzielił wyjaśnień co do zaoferowanej ceny
ZADANIE Nr 2 - Zakład Usług Komunalnych KAR Sp. z o.o. - Oferta odrzucona - art. 226 ust1, ust.2 pkt lit. c - Oferent nie złożył podmiot. środk. dowodowych (wezwania z art. 274 ust.1 oraz art. 128 ust.1)
ZADANIE Nr 3 - Zakład Usług Komunalnych KAR Sp. z o.o. - Oferta odrzucona - art. 226 ust1, ust.2 pkt lit. c - Oferent nie złożył podmiot. środk. dowodowych
(wezwania z art. 274 ust.1 oraz art. 128 ust.1)
ZADANIE Nr 4 - Zakład Usług Komunalnych KAR Sp. z o.o. - Oferta odrzucona - art. 226 ust1, ust.2 pkt lit. c - Oferent nie złożył podmiot. środk. dowodowych
(wezwania z art. 274 ust.1 oraz art. 128 ust.1)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.