eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWyk. dok. projektowej oraz robót budowlanych zw. z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną w ramach zad. inw. Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. dok. projektowej oraz robót budowlanych zw. z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną w ramach zad. inw. Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. dok. projektowej oraz robót budowlanych zw. z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną w ramach zad. inw. Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-717630db-1258-402e-a781-163ff823c341

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej Gieksy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/45/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną” w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy”

Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w zakresie, m.in.:
1) boiska piłkarskiego wymiarze całkowitym 30x62 m i wymiarze pola gry 26x56m z nawierzchnią z trawy sztucznej, systemem drenażu i oświetleniem zewnętrznym, ogrodzone piłkochwytami z bramą (1szt.) oraz furtkami (3 szt.),
2) doboru i montażu elementów wyposażenia boiska – bramki piłkarskie 5x2m stałe i dwie mobilne,
3) montażu tymczasowej hali pneumatycznej o wym. 29x61m, wys. 8-9m, składającej się z systemu trzech powłok z oplotem z sieci lin stalowych, przytwierdzonej do podłoża systemem kotew gruntowych, wyposażonej w system centrali grzewczo – nadmuchowej z układem rezerwowego nadmuchu zespolonej jako jedno urządzenie lub zastosowanie dwóch niezależnych urządzeń nadmuchowych, oświetlenie (podstawowe i awaryjne), drzwi główne (1 szt.) i awaryjne (min. 2 szt.),
4) magazynu do przechowywania powłoki pneumatycznej typu „blaszak”,
5) budowy infrastruktury technicznej,
6) niezbędnych przekładek i zabezpieczeń sieci uzbrojenia podziemnego (o ile zajdzie taka potrzeba),
7) niezbędnej wycinki drzew i krzewów.

Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
1) wykonanie inwentaryzacji wraz z istniejącymi instalacjami (do celów projektowych) oraz pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
2) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym dokumentacji w wersji elektronicznej -1 pendrive; w formacie *.pdf i *.dwg) wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie robót dla zakresu robót wymaganego Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (z późn. zm), tj. pozwolenie na budowę hali pneumatycznej z okresem użytkowania 180 dni,
3) uzyskanie wymaganych sprawdzeń, uzgodnień, opracowań, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, które są niezbędne do realizacji prac
4) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
5) sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami (przez projektantów / autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).

Zakres prac budowlanych obejmuje m.in: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż, realizację zagospodarowania terenu zgodnie z projektem oraz dostawę i montaż urządzeń, elementów wyposażenia niezbędnych dla funkcjonowania obiektu oraz czynny udział Wykonawcy w etapie uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie (o ile zajdzie taka konieczność).

We wniosku „Program rozwoju infrastruktury piłkarskiej – edycja 2022”: „Inwestycja nie stwarza barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami. Na obiekcie będzie możliwość prowadzenia zajęć dla osób z niepełnosprawnościami np. zawodników AMP Futbolu, zawodników Blind Football-u.

Zadanie realizowane jest z dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

Uwaga:
1) Po zakończeniu procedury odbiorowej oraz po instruktażu pracowników Użytkownika z zakresu obsługi urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest do demontażu tymczasowej hali pneumatycznej w terminie do 30 dni od dnia dokonania odbioru końcowego robót przez Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na swój koszt wszelkich niezbędnych do utrzymania gwarancji usług konserwacyjnych i serwisowych przez cały okres tej gwarancji, w tym dwa razy w roku Wykonawca zapewni nadzór techniczny nad montażem (rozłożeniem) w okresie jesiennym (październik/listopad) i demontażem (złożeniem) hali tymczasowej w okresie wiosennym (marzec/kwiecień) w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem
3) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu pracowników Użytkownika z montażu i demontażu hali pneumatycznej oraz obsługi hali pneumatycznej, w tym systemu grzewczo-nadmuchowego. Szkolenie odbędzie się w miejscu i terminie uzgodnionym z Użytkownikiem, po zakończeniu procedury odbiorowej. Przeprowadzenie szkolenia zostanie udokumentowane podpisanym protokołem.


Szczegółowy zakres prac określa:
- program funkcjonalno-użytkowy (Załącznik nr 7 do SWZ),
- projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 12 do SWZ).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie robót budowlanych wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3478440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3478440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BELLSPORT" Grzegorz Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262550242

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-923

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grimar sp. zo.o. - zaprojektowanie oraz montaż tymczasowej hali pneumatycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3478440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.
2. Termin wykonania zamówienia ustala się do 14 miesięcy od zawarcia umowy, z zachowaniem terminów pośrednich:
1) Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem właściwej
decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych – do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) Termin zakończenia robót budowlanych i pisemnego zgłoszenia do Zamawiającego gotowości do odbioru końcowego
robót tj. po przeprowadzeniu wymaganych prób i rozruchu instalacji i systemów zamontowanych w ramach Przedmiotu
Umowy, oraz wpisu przez Kierownika Budowy w Dzienniku Budowy o gotowości do odbioru końcowego robót i
potwierdzeniu przez właściwego Inspektora nadzoru inwestorskiego - do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3) Termin przekazania pełnej dokumentacji powykonawczej i dokumentów opisanych w § 12 ust. 4 umowy - do 14 dni licząc
od dnia pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego Przedmiotu Umowy.
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.