Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00143329/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe i gastronomiczne na potrzeby wydarzeń organizowanych
w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522448506
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@csklublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spotkaniakultur.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/csk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe i gastronomiczne na potrzeby wydarzeń organizowanychw Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26c4746-c4c9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112614/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi cateringowe i gastronomiczne na potrzeby wydarzeń organizowanych w CSK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CSK.BAP.260.3.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 504800,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153929,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 Kompleksowa usługa gastronomiczna dotycząca organizacji Szkolenia dla dyrektorów instytucji kultury z terenu województwa lubelskiego w Białej Podlaskiej 18-19 października 2023 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 19350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 Kompleksowa usługa gastronomiczna dotycząca organizacji Szkolenia dla dyrektorów instytucji kultury z terenu województwa lubelskiego w Janowcu w dniach 18-19 kwietnia 2023 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 14465,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3 Usługa gastronomiczna organizacji Szkolenia dla dyrektorów instytucji kultury z terenu województwa lubelskiego w Janowcu w dniu 18 kwietnia 2023 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 3540,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 4 Kompleksowa usługa gastronomiczna dotycząca organizacji Szkolenia dla dyrektorów instytucji kultury z terenu województwa lubelskiego w Międzyrzecu Podlaskim w dniach 31 maja – 1 czerwca 2023 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 21100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 5 Usługa cateringowa organizacji Szkolenia dla dyrektorów instytucji kultury z terenu województwa lubelskiego w Lublinie 15 grudnia 2023 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 6 Kompleksowa usługa gastronomiczna dotycząca organizacji konferencji we Włodawie w dniach 6-8 października 2023 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 67474,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15847,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15847,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15847,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDY MAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162778265
7.3.3) Ulica: ul. Oblasy 199
7.3.4) Miejscowość: Janowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 24-123
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15847,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-18 do 2023-04-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3823,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3823,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3823,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCL Łukasz Skowyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162741960
7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 24
7.3.4) Miejscowość: Janowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 24-123
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3823,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-18 do 2023-04-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie 4 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie 5 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6) PZP, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie 6 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zdanie 2 - prawo opcji w maksymalnej kwocie 5804,40 zł brutto
Zdanie 3 - prawo opcji w maksymalnej kwocie 1274,40 zł brutto
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Janowiec - Góra Puławska"-Koncepcja Programowo-Przestrzenna
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi formowania i podcinki drzew rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie
- Dostawa oraz uruchomienie kamer
- Zakup gamma kamery o małym polu widzenia do badań tarczycy
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym oraz łącznikiem i infrastrukturą towarzyszącą .....
- Dostawa sprzętu infrastruktury serwerowej i sieci teleinformatycznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach Organizacji Konferencji Naukowej pt. "Zrównoważone Przedsiębiorstwo" dla 120 uczestników w dniach 3-4 czerwca 2024 r.
- Kompleksowa organizacja i obsługa jednodniowej konferencji
- Organizacja obozu naukowego w ramach projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca"
- "Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 w Krośnie Odrzańskim ul. Pułaskiego 3"(3)
- "Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Krośnie Odrzańskim"(2)
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów, kadry dydaktycznej oraz pracowników administracji PUZ w Suwałkach
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.