Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143398/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
 - 2025/BZP 00253687/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
 - 2025/BZP 00253988/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania - dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 686 59 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania - dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e19e7fa6-6c9b-42fc-be47-9d3b060d166d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035290/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Budowa bezpiecznej infrastruktury sieciowej - urządzenie UTM (Projekt Grantowy Cyberbezpieczny Samorząd)
1.2.3 Serwer kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem ( Projekt Grantowy Cyberbezpieczny Samorząd)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane jest z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 103000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – zamówienie obejmuje zakup i dostawę serwera kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem i normami.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – zamówienie obejmuje zakup i dostawę urządzenia firewall - UTMSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem i normami.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 38000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81223,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82577,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81223,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81223,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48831,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebanska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/56/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
 - DZP/54/25 DOSTAWA ELEMENTÓW SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI ORAZ TESTÓW DO OZNACZANIA KRWI UTAJONEJ W KALE ILOŚCIOWO
 - DZP/53/25 DOSTAWA SPRZĘTU DLA REHABILITACJI ONKOLOGICZNEJ
 - Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
 - Dobudowa garażu OSP do budynku Sali wiejskiej w Kaliskach Kościerskich
 
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego i elektronicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
 - "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lutomiersk
 - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Dostawa infrastruktury serwerowo-sieciowej wraz z usługą uruchomienia środowiska serwerowego dla aplikacji webowej w IRS-PIB w Olsztynie
 - Rozbudowa krytycznej infrastruktury serwerowej - serwery
 
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





