Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00145159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Ełcka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-321
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 6197770
1.5.8.) Numer faksu: 87 6197490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpsnwe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dpsnwe.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a75836-cc3c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002588/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa owoców i warzyw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/DPSNWE/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 62188,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Banany 300 kg; 2 Botwina 80 pęczek; 3 Brokuł 300 szt
4 Buraki 550 kg; 5 Brzoskwinia 200 kg; 6 Cebula młoda biała klasa I (różnica między najmniejszą i największą cebulą w jednostce opakowania nie może przekraczać 30 mm, jeśli średnica najmniejszej cebuli jest równa 70 mm lub większa) 300 kg; 7 Cebula czerwona 30 kg
8 Cukinia 20 kg; 9 Cytryna 120 kg; 10 Fasola drobna (opakowania 5 kg) 90 kg; 11 Groch połówki (opakowania 5 kg) 50 kg
12 Jabłka 400 kg; 13 Jaja (rozmiar L lub XL) 930 kg; 14 Kalafior 320 szt; 15 Kapusta czerwona 40 kg; 16 Kapusta kiszona 180 kg; 17 Kapusta młoda 470 szt; 18 Kapusta pekińska 40 kg; 19 Koper 1200 pęczek; 20 Marchew 700 kg
21 Natka pietruszki 1000 pęczek; 22 Nektarynka 300 kg;
23 Ogórek kiszony 150 kg; 24 Ogórek małosolny 350 kg;
25 Ogórek szklarniowy 750 kg; 26 Papryka czerwona 40 kg;
27 Pieczarka 200 kg; 28 Pietruszka 120 kg;
29 Pomidor 700 kg; 30 Pomidor malinowy 400 kg;
31 Pomarańcze 100 kg; 32 Por 170 kg; 33 Rzodkiewka 300 pęczek; 34 Sałata masłowa 500 szt; 35 Seler 130 kg;
36 Szczypior 850 pęczek; 37 Ziemniak młody 9800 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55577,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55577,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Alwa” Hurtownia owoców, warzyw i artykułów spożywczych Ewa Zyskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480002462
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
EWA ZYSKOWSKA "ALWA" HURTOWNIA OWOCÓW, WARZYW I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55577,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców (36)
- Dostawa warzyw i owoców - II postępowanie.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.