eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno- ETAP ll

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno- ETAP ll

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.przytoczna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno- ETAP ll

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3daf08cd-ad0b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004489/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno-Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejszym postępowaniem objęta jest przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno - ETAP II. W roku 2022 w I etapie prac zostało zrealizowane zasilanie m. Wierzbno z m. Strychy wraz z częściową przebudową sieci w Wierzbnie. Niniejsze postępowanie stanowi kontynuację powyższych prac.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy:
a) Zakres I - opracowanie dokumentacji projektowej (budowalno-wykonawczej), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego.
Dokumentacja musi uwzględnić wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bądź pozyskania:
• kompletnej opinii geotechnicznej,
• mapy do celów projektowych wraz z mapami na tereny zamknięte,
• decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji oraz o lokalizacji celu publicznego,
• zgód właścicieli gruntów na zaprojektowanie oraz przeprowadzenie prac budowlanych, lokalizację infrastruktury
technicznej, na terenach nie należących do Gminy Przytoczna,
• wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do zaprojektowania i wybudowania inwestycji nawet tych nie wymienionych w
opracowaniu i koncepcji,
• pozwoleń wodnoprawnych/zgłoszeń wodnoprawnych na odwodnienie wykopów oraz przekroczenie przepustu cieku
wodnego, jeżeli jest wymagane,
• kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej we wszystkich branżach wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego
pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w jednostkach administracji architektoniczno-budowlanych Starosty
Międzyrzeckiego i Wojewody Lubuskiego wraz z odbiorem dziennika budowy,
• kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej w tym projektu likwidacji kolizji, projektów organizacji ruchu, projektów
odtworzenia nawierzchni, projektów inwentaryzacji zieleni wraz z niezbędnymi decyzjami,
• kompletnych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót,
• specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
• oraz ponieść opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji (w tym opłaty administracyjne).
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania dokumentacji projektowej:
• projekt budowlany z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia lub
zgłoszenia na budowę - 3 egz. (w tym egz. opieczętowany przez organ administracji architektoniczno-budowlanej) lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę (wraz z 3 kompletami dokumentów zgłoszeniowych).
• projekt wykonawczy - 3 egz.
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.
• przedmiar robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz.
• kosztorys inwestorski - 2 egz.
• wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym, w wersji edytowalnej oraz formie nie edytowalnej(pdf) - 1 egz.
b) Zakres II - kompleksowe wykonanie robót budowlanych obejmujące:
• wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego,
• wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym przeprowadzenie niezbędnych badań tj. badania wody, badania ciśnienia w instalacji hydrantowej itp.,
• uzyskanie odbiorów końcowych w tym przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Międzyrzeczu oraz Inspektoratów Nadzorów budowlanych.
• dostarczenie zamawiającemu zgody na użytkowanie lub zaświadczenia o zakończeniu budowy, w zależności od wymogów,
• uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.

2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych tj:
• przebudowę i budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w m-ści Wierzbno wraz z przyłączami,
• budowę zbiornika buforowego na wodę pitną ok V=50 m3
• budowę kontenerowej stacji podnoszenia ciśnienia (SPC),
• zapewnienie zasilania awaryjnego zbiornika i stacji podnoszenia ciśnienia w zewnętrzny agregat prądotwórczy na fundamencie
• zagospodarowanie terenu przy zbiorniku, SPC i agregacie w tym m.i. wykonanie ogrodzenia i utwardzenia terenu.

3. Opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) Koncepcja przebudowy sieci wodociągowej - stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ,
2) Program funkcjonalno – użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
3) Szacunkowe zbiorcze zestawieniu kosztów prac projektowych i robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ,
4) Promesa wstępna Nr Edycja2/2021/6073/PolskiLad, załącznik nr 12 do SWZ.

4. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo.
Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w
zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
2) Przed opracowaniem projektu wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie.
3) Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym kwalifikacje i uprawnienia do terminowego i rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia w tym prac projektowych i wykonawczych.
4) Zaprojektowane i wbudowane materiały i urządzenia przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne aktualne atesty i certyfikaty oraz znaki bezpieczeństwa zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania oraz świadectwo pochodzenia.
5) Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań.
6) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie, natomiast na etapie wykonawstwa nie rzadziej niż raz na tydzień.
7) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego.

5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.

6. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego robót lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.

7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2487000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3601440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2487000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Eko-Budowa Grzegorz Oniszczuk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eko-Budowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961264748

7.3.4) Miejscowość: Święty Wojciech 31c

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej - Eko-Instal Harasimowicz i wspólnicy
Spółka jawna, ul. Kosynierów Gdyńskich 61/2, 66-400 Gorzów Wlkp.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2487000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.