eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuszcz › Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej na terenie Gminy Tłuszcz



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej na terenie Gminy Tłuszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tluszcz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej na terenie Gminy Tłuszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c99bbd06-b5dd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037443/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa wodociągów na terenie gminy Tłuszcz

1.1.8 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Tłuszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5993591,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicach Strażackiej, ul. Miłej, ul. Zgoda Etap I w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 83,00 m oraz budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 16,5 m (od kanału głównego do granic posesji) w ul. Strażackiej w Tłuszczu.
2. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 139,00 m oraz budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 31,70 m (od kanału głównego do granic posesji) w ul. Miłej w Tłuszczu.
3. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 63,50 m oraz budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 4,00 m (od kanału głównego do granic posesji) w ul. Zgoda Etap I w Tłuszczu.
4. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
5. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
6. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
8. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych oraz powiatowych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
9. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 361123,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Wiosennej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 295,00 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej (od kanału głównego do granic posesji) z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 66,9 m;
3. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 456160,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Miodowej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 331,5 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej (od kanału głównego do granic posesji) z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 86,5 m;
3. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 576705,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Łodygowej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łodygowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 601,5 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 185,00 m;
3. budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej z rur PE o średnicy 90 mm o długości 424,00 m;
4. budowa 1 kompletnej przepompowni P6 (wraz z biofiltrami, drabinami do zejścia na dno zbiornika, podestami roboczymi i innymi elementami stanowiącymi niezbędne wyposażenie pompowni zgodnie z dokumentacją projektową) oraz z monitoringiem, przyłączem energetycznym, ogrodzeniem i bramą przemysłową dwuskrzydłową wraz z ułożeniem wewnątrz kostki brukowej betonowej a także wraz z dostawą i montażem przestawnego żurawika przeznaczonego do montażu, demontażu oraz obsługi pomp o udźwigu do 150 kg.;
5. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
6. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
7. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
9. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
10. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 1171155,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Radosnej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Radosnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 198,5 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 32,5 m;
3. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 259307,43 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek wraz z pompownią P3 i siecią kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej w ulicy Kolejowej w Tłuszczu
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 516,50 m i budowa odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 114,00 m;
2. budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej z rur PE o średnicy 90 mm o długości 202,50 m;
3. budowa 1 kompletnej przepompowni P3 (wraz z biofiltrami, drabinami do zejścia na dno zbiornika, podestami roboczymi i innymi elementami stanowiącymi niezbędne wyposażenie pompowni zgodnie z dokumentacją projektową) oraz z monitoringiem, przyłączem energetycznym, ogrodzeniem i bramą przemysłową dwuskrzydłową wraz z ułożeniem wewnątrz kostki brukowej betonowej a także wraz z dostawą i montażem przestawnego żurawika przeznaczonego do montażu, demontażu oraz obsługi pomp o udźwigu do 150 kg.;
4. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
5. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
6. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
8. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i wojewódzkich na czas robót, koszty organizacji ruchu.
9. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 1146437,37 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Fabrycznej w Tłuszczu (Etap II)
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fabrycznej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 165,50 m i budowa odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 37,00 m;
2. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
3. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
4. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
5. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
6. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminny oraz wojewódzkiej na czas robót, koszty organizacji ruchu.
7. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 426956,19 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami do granic działek w ul. Kalinowej w Tłuszczu.
1. Wykonanie dokumentacji budowlanej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kalinowej w Tłuszczu wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień
i pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
2. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Klinowej – grawitacyjnej z rur PVC
wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej ok 0,2 km;
3. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości około 0,03 km;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminny na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Jarzynowej w Tłuszczu
9. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Jarzynowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 19,00 m;
10. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 10,00 m;
11. budowa sieci wodociągowej w ul. Jarzynowej, z rur PE o śr. zewn. 90 mm o długości 59,0 m;
- połączenie z istniejącym wodociągiem
- montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego w węzłach i przy hydrantach
- montaż hydrantów nadziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego
- montaż kształtek z żeliwa sferoidalnego i zgrzewanych doczołowo
- roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów
12. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
13. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
14. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
15. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
16. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminny oraz wojewódzkiej na czas robót, koszty organizacji ruchu.
17. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 26093,89 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinków sieci wodociągowej w sięgaczu od ul. Jana Pawła II w msc. Miąse oraz w msc. Kury
1. budowa sieci wodociągowej z rur PE o śr. zewn. 90 mm o długości 115,0 m w msc. Miąse
2. budowa sieci wodociągowej z rur PE o śr. zewn. 160 mm o długości 1076,3 m w msc. Kury
3. połączenie z istniejącym wodociągiem
4. montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego w węzłach i przy hydrantach
5. montaż hydrantów nadziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego
6. montaż kształtek z żeliwa sferoidalnego i zgrzewanych doczołowo
7. roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów
8. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
9. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 272830,38 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinków sieci wodociągowej w ul. Sulejowskiej w msc. Chrzęsne, w msc. Kozły oraz w ulicy Nowej w Tłuszczu
1. budowa sieci wodociągowej w ul. Sulejowskiej w msc. Chrzęsne, z rur PE o śr. zewn. 160 mm o długości 309,0 m;
2. budowa sieci wodociągowej w msc. Kozły, z rur PE o śr. zewn. 160-90 mm o długości 496,0 m;
3. budowa sieci wodociągowej w ul. Nowej w Tłuszczu, z rur PE o śr. zewn. 110-90 mm o długości 88,0 m;
4. połączenie z istniejącym wodociągiem
5. montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego w węzłach i przy hydrantach
6. montaż hydrantów nadziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego
7. montaż kształtek z żeliwa sferoidalnego i zgrzewanych doczołowo
8. roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów
9. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
10. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 202927,27 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy w ulicy Przyzakładowej w Tłuszczu
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Przyzakładowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 326,50 m i budowa odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 134,90 m;
2. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
3. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
4. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
5. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
6. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i wojewódzkich na czas robót, koszty organizacji ruchu.
7. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 825592,55 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla części: 1-5:
- Część 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicach Strażackiej, ul. Miłej, ul. Zgoda Etap I w Tłuszczu
- Część 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Wiosennej w Tłuszczu
- Część 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Miodowej w Tłuszczu
- Część 4: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Łodygowej w Tłuszczu
- Część 5: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Radosnej w Tłuszczu

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla części: 6-8 i 12
- Część 6: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek wraz z pompownią P3 i siecią kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej w ulicy Kolejowej w Tłuszczu
- Część 7: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Fabrycznej w Tłuszczu (Etap II)
- Część 8: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami do granic działek w ul. Kalinowej w Tłuszczu.
- Część 12: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Przyzakładowej w Tłuszczu

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla części: 9-11
- Część 9: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Jarzynowej w Tłuszczu
- Część 10: Budowa odcinków sieci wodociągowej w sięgaczu od ul. Jana Pawła II w msc. Miąse oraz w msc. Kury
- Część 11: Budowa odcinków sieci wodociągowej w ul. Sulejowskiej w msc. Chrzęsne, w msc. Kozły oraz w ulicy Nowej w Tłuszczu

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358901,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736660,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358901,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Inżynieryjno- Budowlany Przyborowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010550154

7.3.4) Miejscowość: Chrzęsne

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358901,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576255,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944984,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576255,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO - KAN BIS Grzegorz Dutkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621365090

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576255,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1052647,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO - KAN BIS Grzegorz Dutkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621365090

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606347,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO - KAN BIS Grzegorz Dutkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621365090

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1415491,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1715732,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1415491,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Gawor Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe GAW-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5410000456

7.3.4) Miejscowość: Łosice

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1415491,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542155,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO - KAN BIS Grzegorz Dutkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621365090

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762138,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1114010,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 762138,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO - KAN BIS Grzegorz Dutkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621365090

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 762138,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17035,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17035,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOR_BUD usługi Łukasz Kos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010550154

7.3.4) Miejscowość: Rysie

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17035,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13653,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13653,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOR_BUD usługi Łukasz Kos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791949476

7.3.4) Miejscowość: Rysie

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13653,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.